Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فوریت‌های پزشکی شوشتر گفت: علت مرگ دانشجوی دانشگاه هنر شوشتر توسط پزشک قانونی در دست بررسی است و تا مشخص‌نشدن نتیجه پزشک قانونی نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر کرد.

منصور کلاه کج، رئیس دانشکده هنر شوشتر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، گفت: الهام شاکری دانشجو ۲۲ ساله اهوازی رشته نقاشی دانشکده هنر شوشتر شب گذشته ساعت ۸:۳۰ دقیقه در خوابگاه دانشگاه فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دانشجو سابقه بیماری داشته و آخرین مراجعه این دانشجو به بیمارستان یازده آذرماه امسال بوده است.
کلاه کج افزود: تیم پزشک قانونی مشغول معاینه جسد هستند تا نتیجه نهایی را به مراجع ذی صلاح گزارش دهند.
وی در ادامه ضمن تکذیب شایعه خودکشی این دانشجو گفت: جسد این دانشجو برای بررسی و کالبدشکافی به اهواز ارسال شد.   علیرضا ذرتی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شوشتر تصریح کرد: شب گذشته حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه بعد از تماس با فوریت‌های پزشکی پیکر بی جان این دختر ۲۱ ساله به بیمارستان منتقل شد.
وی افزود: این بیمار هیچگونه علائم حیاتی نداشت و برای بررسی بیشتر جسد وی در اختیار پزشک قانونی قرار گرفته است.
رئیس فوریت‌های پزشکی شوشتر ادامه داد: حدود ۱۰ نفر از دانشجویان دانشگاه که بعد از دیدن این صحنه دچار دلهره و اضطراب شده بودند، به بیمارستان منتقل و تعدادی نیز درمان سرپایی شدند.
وی در پایان گفت: یک کد آمبولانس نیز از شب تا صبح جهت آمادگی کامل در محل دانشگاه مستقر شده بود.   همچنین در همین راستا دانشجوی حاضر در صحنه‌ای از وضعیت خوابگاه هنر دانشکده شوشتر گفت: شب گذشته در خوابگاه دانشکده هنر شوشتر یک دانشجو دختر ۲۲ ساله درگذشت. شایعه شده بود که این دانشجو خودکشی کرده است؛ اما به گفته کلاه کج، رئیس این دانشکده، فرد فوت شده دارای سابقه بیماری بوده و به این دلیل دچار مرگ شده است.
وی گفت: دوستان این دانشجو پس از اطمینان از اینکه وی مرده است دچار ترس شده و غش کردند.   یکی دیگر از دانشجویان دانشکده هنر شوشتر در خصوص فوت الهام شاکری به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت:الهام شاکری سابقه تشنج داشته و در زمان فوت در اتاق خود تنها بوده است. و وقتی ساعت ۸ برای دعوت او به شام بالای سر او حاضر می شویم، متوجه کبود شدن صورت و بدن او می شویم.   وی گفت: اورژانس به ما گفته است که الهام ساعت ۵ تشنج کرده و در حال خفگی از دنیا رفته است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی

 روز گذشته (۶ اردیبهشت) رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

به گزارش زی‌سان به نقل ازخبرآنلاین، احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت، به گزارش پایگاه خبری چند ثانیه او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است. شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آنها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.

سمیرا آل سعیدی، دانشیار روماتولوژی

tags # خودکشی ، مرگ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم