Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از پارک‌های فلوریدا واقع در ایالات متحده  زیست‌شناسان صحنه‌هایی از شکار بچه گوزنی توسط مار پیتون را مشاهده کردند که موجب تعجب و حیرت آنها شد. وزن این گوزن بیشتر از مار و بسیار بزرگتر از عرض دهانش بود اما این جانور در کمال شگفتی با آرواره محکمی که داشت توانسته بود این گوزن را در دهان خود نگه دارد و حتی آن را فرو دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مار بر خلاف تصورش  نتوانست لقمه خود را هضم کند درنتیجه گرفتار شد و از بین رفت.

محققان پارک فلوریدا مار را در پارک یافتند و اقدام به خارج کردن شکارش کردند. گوزن بیچاره طی مراحل بلع و هضم جان خود را از دست داده بود. در ادامه ویدئو و تصاویری از شکار گوزن به دست این مار ارائه شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

مار پیتونی که به دلیل شکار بزرگش جان خود را از دست داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام‌

ایسنا/ایلام مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام از تولد اولین گوزن زرد در سایت مانشت و قلارنگ خبر داد.

«علیرضا محمدی» در گفت‌وگو با ایسنا ، با اعلام این خبر ‌اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۰ راس گوزن بالغ نر و ماده از این سایت به استان خوزستان منتقل شدند و با توجه به خشکسالی و اینکه گوزن‌های باقیمانده سایت ایلام در سن باوری و لقاح نبودند، زاد و ولد گوزن زرد ایرانی در سایت احیا و تکثیر مانشت و قلارنگ در بهار سال گذشته روی نداد.

وی گفت: علاوه بر این گوساله تازه متولد شده، تعداد دیگری از گوزن‌های ماده سایت مانشت و قلارنگ، روزهای پایانی آبستنی خود را طی می‌کنند و به تدریج گوساله‌های دیگری در این سایت در روزهای آتی متولد خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گوزن سفید
  • لحظه شکار پهپاد اوکراینی توسط توسط پهپاد روسی | ویدئو
  • حقه عجیب این ماهی برای شکار کردن را ببینید (فیلم)
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام‌
  • حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون (فیلم)
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • شانزدهمین صعود فوتسال ایران به نیمه‌نهایی آسیا؛ قرقیز شکار یوز شد
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)