Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی 2 بر صفر سایپا مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی سخت و مهمی با فولاد داشتیم و با توجه به نزدیکی امتیازات بالای جدول یک جورهایی بازی 6 امتیازی بود که خوشبختانه موفق شدیم پیروز شویم و شرایطمان در جدول کمی بهتر شود.

وی در مورد 2 گلی که به ثمر رساند گفت: من در تمام بازی‌ها برای گلزنی و کمک به تیمم تلاش می‌کنم و بعضی وقت‌ها فرصت به من می‌رسد و بعضی بازی‌ها هم ممکن است این فرصت در اختیار سایر بازیکنان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که برای تیمم مفید باشم.

مهاجم سایپا در مورد اینکه جانشین عباس‌زاده در ترکیب این تیم شده است عنوان کرد: این اصطلاح مناسب نیست و من جانشین محمد نشدم. عباس‌زاده یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران است و به نوعی تبدیل به یک برند شده است و کسی نمی‌تواند جای او را بگیرد و ما حتی کنار هم بازی هم کرده‌ایم. من تلاش می‌کنم در جای خودم برای تیم مفید باشم.

رمضانی با اشاره به سایر دیدارهای سایپا در هفته‌های بعد گفت: ما 5 فینال دیگر داریم که باید در تمام آنها تلاش کنیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم تا در نهایت موفق به کسب سهمیه آسیا شویم و هدف سایپا این است.

وی در پایان با اشاره به بازی با پرسپولیس و جشن قهرمانی احتمالی این تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس با توجه به نتایج اخیر و شکست در دربی انگیزه خاصی برای بازی با ما و دارد و جشن احتمالی قهرمانی آنها هم در بازی‌شان تاثیر می‌گذارد ولی این موضوع اهمیت چندانی برای ما ندارد و باید به فکر بردن و گرفتن هر 3 امتیاز باشیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

نساجی مازندران دو روز دیگر در رقابت دشواری در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که کسب حتی یک امتیاز هم در این بازی می‌تواند آن‌ها را به بقا در لیگ برتر امیدوارتر کند و محمود قائدرحمتی نیز سعی دارد با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش در این بازی برگردد.

محمود قائدرحمتی که دو هفته قبل در دیدار نساجی مازندران مقابل سپاهان و تیم سابق خود به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در دو مسابقه اخیرشان برابر تراکتور و ذوب‌آهن حضور نداشت، اما ظاهرا وضعیت او بهتر شده و بعید نیست بتواند در جدال با پرسپولیس به میادین برگردد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که تجربه کسب چهار پیروزی همراه با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس را دارد و دو سال قبل هم در جام حذفی یک پاس گل برابر این تیم در ورزشگاه آزادی داد، زیر نظر کادر پزشکی تیمش شرایط بهتری پیدا کرده تا دوشنبه دوباره در لیست بازی قرار بگیرد.

قائدرحمتی که سه سال قبل هم در نساجی مازندران عضویت داشت و گل‌های حساسی در راه بقای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند، انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با پرسپولیس به میدان برود و تیمش را کمک کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد