Web Analytics Made Easy - Statcounter

چولو از ارزش های بالای کار تیمش در لیگ بارسلونا و رئال مادرید گفت.

طرفداری - دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بارسلونا شرکت کرد.

روخی بلانکوس در هفته‌های اخیر فوق العاده کار کرده و توانسته اختلافش با بارسلونا را از 11 به 5 امتیاز برساند. آنها انگیزه و روحیه بسیاری دارند تا با پیروزی در بازی فردا، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، سیمئونه قبل از بازی گفت:

هدف ما مثل همیشه این است که رقابت کنیم. همواره همین طور بوده و از این به بعد هم همین است. در هر تورنمنتی و تا هر جایی که پیش برویم، بازی به بازی می‌خواهیم با حریفمان رقابت کنیم. بازی فردا بازی مهمی است. مقابل حریفی که آمارش، گویای همه چیز است. والورده خیلی خوب با جدایی نیمار کنار آمد و سیستمی که برای سال‌های به خوبی کار می‌کرد را تغییر داد. به همه نشان داد که بارسا با سیستم 4-4-2 هم می‌تواند بازی کند و نتیجه بگیرد. همان طور که گرفته و شکستی در لیگ متحمل نشده است. بارسا فصل شگفت انگیزی را پشت سر می‌گذارد. بازی هم مثل همیشه با جزئیات سرنوشتش رقم می‌خورد.

دفعه قبل هم گفتم اما همکاران شما از حرف‌های من بد برداشت کردند. گفتم قهرمانی در لالیگا برای تیمی غیر از رئال مادرید و بارسلونا غیرممکن است چون آمار این را می‌گفت. اما ما این را ممکن کردیم. چون قهرمان شدیم. با این حال، قهرمانی در این لیگ بسیار دشوار است. هدف مثل همیشه این است که تا هفته‌های پایانی شانس قهرمانی داشته باشیم.

مسی: داشتن بازیکنی چون لیونل، که در فرم فوق العاده‌ای به سر می‌برد، استراتژی نمی‌شناسد. شما نمی‌توانید یک اتفاق غیرممکن را کنترل کنید. توقف مسی غیرممکن است چون کاملا طبیعی و ذاتی است. اما بازی فازهای مختلفی دارد و ما باید جریان بازی را به سمتی بکشانیم که بتوانیم به حریف ضربه بزنیم. گریزمان؟ آنتوان بازیکن فوق العاده ای است و تیم فوق العاده‌ای پشت سرش دارد. او در فرم فوق العاده‌ای قرار دارد و مادامی که در این فرم باشد، در کنار امثال مسی و رونالدو در جمع بهترین ها قرار می‌گیرد. او به جز چند ماه ابتدای فصل و اوایل حضورش در اتلتی همیشه بازیکنی تاثیرگذار بوده و این در فوتبال امروز بسیار دشوار است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!

به گزارش ورزش سه، الهلال در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در فصل جاری 2023-2024 در دیدار تشریفاتی خود مقابل الفتح در هفته بیست و نهم از استفاده از فناوری خط دروازه "چشم شاهین" در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سود برد.

دو تیم عصر جمعه به میزبانی الهلال در ورزشگاه کینگدوم آرنا در ریاض پایتخت عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک الهلال به پایان رسید.

بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه لوکاس زلارایان ارمنی در دقیقه 57  الفتح را پیش انداخت اما الهلال بلافاصله و با اولین حمله پس از برتری الفتح با ضربه سر بازیکن برزیلی میشل دی اولیویرا به گل تساوی رسید.

پس از گل، در مورد اینکه توپ تا چه حد از خط دروازه الفتح عبور کرده یا نه، بحث و جدل به وجود آمد، اما تکنیک چشم شاهین این بحث را در کمتر از دو ثانیه حل کرد و از طریق ساعت مچی نتیجه به داور اعلام شد: گل!

لازم به ذکر است که بارسلونا به دلیل عدم استفاده از تکنیک چشم عقاب در لیگ اسپانیا برخلاف لیگ روشن عربستان متضرر شده و به دلیل عدم احتساب گل لامین یامال به مراجع مختلف شکایت کرده است.

بارسلونا  همچنان معتقد است که "توپ در تمام محیط خود از خط دروازه عبور کرده است"، در حالی که داوران فناوری ویدیو قبل از اینکه از داور مسابقه بخواهند بازی را از سر بگیرد، تأیید کردند که "هیچ شاهدی برای اثبات این موضوع وجود ندارد".

دیگر خبرها

  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!