Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های کاتالونیا اطمینان دارند که فصل بعد گریزمان از اتلتیکو جدا شده و راهی بارسا خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چندی پیش بود که خبر ملاقات رئیس باشگاه بارسلونا با خانواده گریزمان ، بازتاب فراوانی در رسانه های اسپانیایی داشت و حتی کار به شکایت اتلتیکو از بارسا به فیفا هم کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود که بارسلونا تابستان آینده با پرداخت رقم ۱۰۰ میلیونی فسخ قرارداد گریزمان، او را جذب خواهد کرد و اینکه ستاره فرانسوی پاسخ مثبت خود را به مسئولان بارسا داده است. گریزمان که در هفته های اخیر به اوج بازگشته و فردا تهدیدی جدی در نوکمپ برای آبی اناری ها خواهد بود، می تواند خط حمله بارسا را مخوف تر از همیشه کند.

فیلیپه لوئیس، دفاع چپ برزیلی اتلتیکو در مورد شایعات پیرامون گریزمان به مارکا گفت:

« گریزمان در بارسا؟ نگرانی برای آینده، مانع تداوم او خواهد شد و اجازه درخشش در زمان حال را از او خواهد گرفت. او بازیکنی است که آشکارا در سطحی بالاتر از همه ما قرار دارد و در بسیاری از بازی ها ما سبک بازی خودمان را به خاطر اینکه او راحت تر به گل برسد تغییر می دهیم.

گریزمان از حضور در اتلتیکو و شهر مادرید خوشحال است و به این اطمینان رسیده ام که او نه تنها به بارسا نخواهد رفت که سال های بیشتری نیز با ما خواهد ماند. مطمئنم که آنتوان هنوز هیچ تصمیمی قطعی در مورد آینده اش نگرفته است.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

القادسیه مشتری جدی مورینیو شد

به گزارش ورزش سه و به نقل از رادیو تاک اسپورت اسپانیا، القادسیه که فصل آینده به سطح اول مسابقات فوتبال عربستان بازمی‌گردد، به صورت جدی به دنبال جذب ژوزه مورینیو برای آماده سازی تیم فوتبال خود برای فصل آینده است و به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی هم که در ژانویه از رم جدا شد، برای این کار آماده است.

این مربی 61 ساله که نامش در کنار تعدادی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مطرح می‌شد، بدش نمی آید که دوباره هدایت یک تیم را بر عهده بگیرد و این در حالی است که به نظر می‌رسد مشتاق‌ترین مشتریان او، باشگاه‌های عربستانی هستند.

باشگاه القادسیه که یکی از باشگاه‌های تاریخی عربستان است و هواداران زیادی دارد، پس از انتقال مالکیت خود به آرامکو به دنبال بازگشت به لیگ حرفه‌ای و کسب موفقیت‌های بعدی است و به گفته منابع تاک اسپورت، مورینیو قرار است اواخر ماه می برای بازدید از امکانات باشگاه القادسیه، وارد شهر الخبر شود.

القادسیه قرار است در بازار نقل و انتقالات تابستانی آینده بازیکنان مهمی را جذب کند. این باشگاه امیدوار است با تامین منابع و حمایت‌های لازم، با بازیکنانی ممتاز، خود را تقویت کند و تیمی قدرتمند تشکیل دهد که بتواند در فصول آینده برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند.

انتظار می‌رود که القادسیه نقشی محوری در توسعه فوتبال عربستان ایفا کند، چراکه این باشگاه به دنبال استفاده از فرصت‌های موجود و کسب نتایج مثبتی است که خواسته‌های هواداران را برآورده می‌کند و جایگاه خود در صحنه ورزش را افزایش می‌دهد.

نام مورینیو در شرایطی برای خدایت القادسیه مطرح می‌شود که او پیش از این در صحبت با کسانی که در مسابقه بوکس در عربستان شرکت کرده بودند، به شوخی گفته بود که برای سرمربیگری در عربستان منتظر پیشنهاد است.

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها بر ترویج حدیث اهل بیت(ع) سرمایه‌گذاری بیشتری کنند
  • دسایی: امباپه به جای رئال مادرید، راهی لیگ عربستان می شود
  • القادسیه مشتری جدی مورینیو شد
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت