Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامنت دی جی سرشناس هلندی که شهرتی جهانی دارد، در صفحه حمید هیراد حواشی جالبی را در فضای مجازی باعث شده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از "موسیقی ما"، دی جی سرشناس جهانی «تییستو» که از پیشگامان موسیقی "ترنس" در جهان به حساب می‌آید با حضور در صفحه اینستاگرام شخصی این خواننده ایرانی نسبت به آثار منتشر شده حمید هیراد واکنش نشان داد و از اینکه در بخشی از موسیقی آثار این خواننده ایرانی از بخش‌هایی از موسیقی «تییستو» استفاده شده، ابراز خوشحالی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تییستو» با درج کامنتی در صفحه حمید هیراد او را تشویق کرده است.


استقبال «تییستو» از مورد پسند قرار گرفتن بخشی از موسیقی‌اش در قالب آثار حمید هیراد در شرایطی رخ داده که برخی کاربران ایرانی با حمله به صفحات شخصی «تییستو» بحث‌های داغی در صفحات او به وجود آورده‌اند. این در حالی است که اخیراً انتقادهایی به اشعار و ترانه‌هایی که حمید هیراد در قطعاتش مورد استفاده قرار داده مطرح شده بود.

در این بین «محمد ناصری» (مدیر اجرایی موسسه آوازی نو) درباره این حواشی در فضای مجازی و برخی اتهامات به هیراد درباره استفاده و تاثیرپذیری از اشعار برخی ترانه‌سراها نیز توضیح داده: «فالو کردن دیشب حمید هیراد توسط هنرمند بین‌المللی برای الهامی که از موسیقی‌اش از سوی حمید هیراد گرفته شده، درس فرهنگی بود به افرادی که در هفته‌های گذشته علیه حمید هیراد مواضع تندی گرفته بودند. برخی فحاشی‌ها علیه هیراد در صفحات مجازی واقعاً ناراحت‌کننده بود ولی رفتار حرفه‌ای هنرمند بین‌المللی نشان داد که چقدر وقتی خداوند منزلت افراد را بخواهد، اگر دنیا هم علیه آن فرد اقدام کند، نتیجه‌ای نخواهد داشت.»

تییستو دی‌جی هلندی، در جهان بسیار شناخته شده است و در اینستاگرام حدود 5.5 میلیون نفر فالوئر دارد. در قسمت کسانی که او فالو کرده است "حمید هیراد" هم دیده میشود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها

شاگردان حمید مطهری با شکست ذوب‌آهن به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان ذوب‌آهن بود.

دو تیم در پایان وقت‌های عادی و اضافه به تساوی یک - یک رضایت دادند تا کار به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شود. در ضربات پنالتی پرشورها با نتیجه 4 بر 2 پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کردند.

مهدی هاشم نژاد(46) برای تراکتور و محمدحسین اسلامی(61) برای سبزپوشان ذوب آهن گلزنی کردند.

این اولین مسابقه تراکتور با حضور حمید مطهری به عنوان مسئول فنی تیم بود.

قضاوت این مسابقه بر عهده امیرسامان سلطانی بود که به شجاع خلیل‌زاده بازیکن تراکتور کارت زرد نشان داد.

ذوب آهن دو هفته قبل در لیگ برتر با نتیجه 4 بر یک در تبریز تراکتور را شکست داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران