Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@19:50:53 GMT

نيمار در برزيل تحت عمل جراحي قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۴۹۷۶

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، فدراسيون فوتبال برزيل اعلام کرد نيمار، گران قيمت ترين بازيکن جهان روز شنبه در بلو هوريزونته Belo Horizonte با موفقيت از ناحيه پا تحت عمل جراحي قرار گرفت.

فدراسيون فوتبال برزيل و باشگاه پاري سن ژرمن در بيانيه اي مشترک اعلام کردند « عمل به پايان رسيد و نيمار در اتاق خود در حال استراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چيز به خوبي انجام شد ».

رودريگو لاسمار Rodrigo Lasmar پزشک تيم ملي فوتبال برزيل همراه با ژرار سيان Gérard Saillant، پزشک فرانسوي که به علت عمل زانوي رونالدو مهاجم سابق برزيل شهرت دارد پاي نيمار را جراحي کردند.

لاسمار روز پنجشنبه زمان بهبودي نيمار را « دو و نيم تا سه ماه » اعلام کرد. پدر نيمار نيز روز سه شنبه از غيبت شش تا هشت هفته اي او خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ فوتبال عصر امروز در خبری عجیب اعلام کرد که عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با آلومینیوم اراک انجام داد، مبلغ 2 میلیارد تومان جریمه نقدی شده است!

این تصمیم در شرایطی گرفته شده که سازمان لیگ هفته گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در صورت انجام مصاحبه از طرف فعالان در تیم‌های مختلف و درباره موضوعات غیرمرتبط با فوتبال آنها با محکومیت‌های سنگین مواجه می‌شوند. چنین تصمیمی در هیئت‌رییسه سازمان لیگ مصوب شد و بعد از آن به اطلاع رسانه‌ها رسید.

مساله اصلی اما این است که سازمان لیگ در صورت مشاهده تخلفی از سوی مربیان و مدیران و بازیکنان شاغل در باشگاه‌ها ، باید این اتفاق را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش کند و آنها در خصوص تخلف رخ داده، تصمیم بگیرند و حکم بدهند.

در ماجرای حکم عجیبی که برای عبدالله ویسی سرمربی فولاد صادر شده اما قانون رعایت نشده است؛ سازمان لیگ در شرایطی روی خروجی سایت رسمی خود خبر از جریمه دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی داده که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ اطلاعاتی از این ماجرا نداشته و گواهی این ماجرا هم عدم اطلاع‌رسانی در این خصوص روی سایت فدراسیون فوتبال است.

این در حالی است که کمیته انضباطی ساعتی بعد از مصاحبه عبدالله ویسی با انتشار خبری این سرمربی را دعوت کرد تا درباره گفته‌های خود پاسخگو باشد. با توجه به فشردگی مسابقات لیگ برتر هم حضور ویسی در جلسه انضباطی این کمیته به بعد از بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر موکول شد.

یکی از اعضای کمیته انضباطی در این خصوص به خبرنگار ما اعلام کرد که پرونده عبدالله ویسی در این کمیته مفتوح است و هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است. از طرف اعضای کمیته انضباطی از ماجرای جریمه دو میلیارد تومانی که توسط سازمان لیگ ابلاغ شده بی‌اطلاع هستند! حتی قرار است ویسی بعد از دیدار فولاد مقابل تراکتور به کمیته انضباطی برود و در خصوص اظهاراتش پاسخگو باشد.

از طرف دیگر صدور حکم تنبیهی برای افراد شاغل در فوتبال فقط توسط یه رکن قضایی فدراسیون فوتبال امکان‌پذیر است؛ کمیته‌های انضباطی، اخلاق و استیناف سه رکن قضایی فدراسیون هستند که تنها نهادهای تصمیم‌گیر و صادر کننده احکام در صورت مشاهده تخلف هستند. پس به عبارت بهتر می‌توان گفت که سازمان لیگ با وجود مصوبه هیئت‌رییسه این سازمان در خصوص برخورد با مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها از نظر قانونی نمی‌توانسته حکم صادر کند و همین مساله هم باعث دلخوری مسئولان کمیته انضباطی شده است.

با همه این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون سنگین‌ترین جریمه نقدی تاریخ فوتبال ایران برای عبدالله ویسی رخ می‌دهد. بی‌شک حضور ویسی در جلسه کمیته انضباطی که چند روز دیگر برگزار می‌شود، خیلی از موضوعات را روشن خواهد کرد و به نظر می‌رسد خیلی زود شاهد صدور حکم واقعی از سوی یک رکن قضایی درباره سرمربی فولاد باشیم.

دیگر خبرها

  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار