Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشف هزاران ماده محترقه در اصفهان و کاشان و دستگیری مالخر اموال مسروقه در خمینی شهر از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ ستارخسروی، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی مطلع شدند یک قاچاقچی پوشاک در حال انتقال یک محموله پوشاک خارجی به استان اصفهان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی خودروی وانت این قاچاقچی را شناسایی و متوقف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۶ کیسه و کارتن انواع پوشاک خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف بیش از ۱۰ هزار ترقه غیر مجاز در شهر اصفهان

سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای مطالبات مردمی و تماس های مکرر با مرکز فوریت های ۱۱۰ و بررسی اخبار در رابطه با فعالیت های تعدادی از  صنوف در این خصوص ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این فرماندهی تعداد ۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و خطرناک غیر مجاز را در بازرسی از ۸ صنف کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در ادامه با اشاره به دستگیری بیش از ۱۵ نفر در این رابطه بیان داشت : لازم است والدین نظارت بیشتری بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند و با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال، تهدیدات استفاده از مواد محترقه را به آنان تذکر دهند.

وی اذعان کرد:هر سال با توجه به خطرات استفاده بی مورد از مواد محترقه توسط تعدادی از جوانان خطراتی در این روز اتفاق می افتد که غیر قابل جبران برای خود و سایر همشهریان است و ما هم با توجه به وظیفه خود در راستای پیشگیری از اینگونه خطرات در کشف و انهدام مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

کشف بیش از ۸ هزار مواد محترقه غیرمجاز در کاشان

سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده انتظامی کاشان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان طرح بازرسی از صنوف این شهرستان را اجرا کردند.

وی ادامه داد : در بازدید از یک واحد صنفی فروش لوازم یک بار مصرف تعداد ۸ هزار و ۴۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ پورکاوه گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

اختصاص پلاک ویژه به والدین دارای فرزند معلول

سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی در زمینه کمک به جامعه معلولان و آسیب دیدگان تحت پوشش بهزیستی محدودیتی برای همکاری قائل نیست چرا که اعتقاد داریم هرچه به این قشر کمک شود خیر مطلق است.

سردار معصوم بیگی از تشکیل کارگروه مشترک پلیس استان با مسئولان بهزیستی به منظور بررسی و رفع مشکلات معلولان و خانواده های آنها که در حیطه اختیارات نیروی انتظامی است خبر داد و گفت: پلیس استان آمادگی دارد که این کارگروه را به طور جدی دنبال کند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: در گام اول این کارگروه، موضوع اختصاص پلاک ویژه معلولان به والدین دارای فرزند معلول مطرح و تسهیلات لازم دراین خصوص از سوی پلیس راهور استان به متقاضیان ارائه شد.

وی افزود: این قشر به اندازه کافی مشکلات دارند و ما باید کمک کنیم که رنج و آلام آنها کمتر شود و با همتی که در مجموعه بهزیستی و پلیس استان وجود دارد می توانیم مشکلات این عزیزان را حل کرده و برای آنها اثر گذار باشیم.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی، وظیفه عمومی و ارائه پلاک ویژه معلولان از جمله موضوعات مشترک بین پلیس و بهزیستی هستند، اظهار کرد: رسیدگی به مسئله آسیب های اجتماعی هم از جمله مواردی است که هم نیروی انتظامی و هم بهزیستی آنها را با جدیت دنبال می کنند و مسلماً تعامل و همکاری این دو نهاد می تواند به حل بهتر مشکلات خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب کمک کند.

دستگیری مالخر اموال مسروقه در خمینی شهر

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: در پی اطلاع و تحقیقات انجام شده در خصوص مالخری اموال مسروقه توسط فردی در شهرستان خمینی شهر ،ماموران انتظامی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی  گفت:  پس از اطمینان ازصحت موضوع یک تیم از ماموران انتظامی با مقام قضائی هماهنگ و به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از محل – ۷ عدد کپسول گاز ۱۱ کیلویی – دو حلقه لاستیک خودرو – ۴ عدد موتور کولر –۵عدد پخش خودرو – یک عدد کنتور برق – یک عدد نردبام فلزی – حدود ۲۸۰متر کابل برق– یک عدد کپسول هوابرش – ۴ عدد آب گرم کن دیواری – ۴ عدد پرژکتور برق - یک عدد سم پاش– دو عدد کاشی بر –۵عدد شمش آلومینیومی ۲۰ عدد دریچه فلزی مخصوص جوی آب کشاورزی - تعداد ۳۴عدد دریچه فاضلاب بزرگ ، و۳ عدد کنتور آب به همراه آلات و ادوات سرقت منازل و خودرو و... به ارزش بیش از۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ جعفری نژادادامه داد: فرد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان