Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همزمان با آغاز برنامه‌های هفته نکوداشت بوشهر، چهره ماندگار و شهروند افتخاری امسال برای تجلیل در آئین پایانی روز بوشهر

شورای شهر بوشهر عصر شنبه در نشستی غیرعلنی گزینه‌های پیشنهادی اعضا در این خصوص را مورد بررسی قرار داد و نهایتا اسماعیل تبادار استاندار بوشهر در دولت اصلاحات و استاندار فعلی فارس به عنوان چهره ماندگار امسال مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه، لیلا رجبی دارنده مدال‌های جهانی در رشته دو و میدانی و نماینده ایران در چند دوره مسابقات المپیک به عنوان شهروند افتخاری تعیین شد. لیلا رجبی متولد بلاروس است که در سال ۸۵ با پیمان رجبی دونده بوشهری ازدواج و تابعیت ایرانی گرفت.

آئین پایانی تجلیل از چهره ماندگار و شهروند افتخار پنجشنبه شب ۱۷ اسفند در مجتمع فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

چهره ماندگار و شهروند افتخاری امسال انتخاب شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت.

مراسم تشییع این هنرمند روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۹:۳۰ از مسجد بلال برگزار خواهد شد. همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ در مسجد بلال خواهد بود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می کرد.

یکی از شاخصه های او در اجرا، ارایه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود.

کد خبر 6096348 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی (عکس)
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی + عکس
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد