Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@14:25:07 GMT

درآمد میلیونی شاخ های اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۸۴۰۸

سایت‌های قمار اسپانسر دلقک‌های فضای مجازی شده‌اند و هیچ نهادی هم با آنها برخورد نمی‌کند.به گزارش بلاغ، داستان از آنجایی شروع شد که عده‌ای جوان بیکار شروع به ساخت کلیپ‌های طنز در صفحات اینستاگرام خود کردند و روزبه‌روز تعداد فالوورهایشان بالا رفت و بعضی‌ها در مدت چند روز و عده‌ای در یک بازه زمانی چند ماه تا یکساله به شاخ‌های اینستاگرام تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماجرا در ظاهر هیچ خطری برای کسی نداشت و این افراد هم با تبلیغات و اسپانسرهایی که داشتند برای خود امرار معاش می‌کردند تا زمانی که دیگر این تبلیغات از فست‌فود، بوتیک و سفره‌خانه به سایت‌های قمار و شرط‌بندی رسید، به‌طوری‌که دیگر این افراد به صورت کاملاً تخصصی فقط تبلیغات این سایت‌ها را انجام می‌دهند. 

   

فالوورهای میلیونی، درآمدهای میلیونی

یکی از معروف‌ترین افراد به نام م.‌ا.‌ک اینستاگرام که حدود ۲ میلیون نفر کلیپ‌های او را نگاه می‌کنند و حتی در یکی از بزرگ‌ترین مراکز تفریحی تهران تئاتر هم اجرا می‌کرده و مجوز داشته، در یکی، دو ماه اخیر چندین بار کلیپ‌های طنز برای یک سایت شرط‌بندی فوتبال ساخته که نوجوانان و جوانان به علت اینکه کلیپ‌های او خنده‌دار است این کلیپ‌ها را بارها و بارها نگاه می‌کنند، می‌خندند و به طور ناخودآگاه اسم این سایت شرط‌بندی ملکه ذهنشان می‌شود و به صورت کاملاً مهندسی ‌شده جوانان و نوجوانان این خاک را به سمت قمار و سایت‌های شرط‌بندی می‌کشاند و این شخص تنها یک مورد کوچک از دریای افرادی است که به صورت کاملاً تخصصی حتی در بخش مشخصات صفحه اینستاگرام خود لینک کانال تلگرام یا سایت شرط‌بندی فوتبال را قرار داده‌اند. 

   

پلیس فتا حواسش به اینجا نیست

سؤالی که ذهن مردم را درگیر می‌کند، این است که چطور این سایت‌ها اینقدر آزادانه می‌توانند در کشور فعالیت کنند و کانال‌ها، سایت‌ها و صفحات مجازی آنها بسته نمی‌شود؟ یعنی برای پلیس فتا کاری دارد که با این سایت‌ها که به این وضوح فعالیت می‌کنند، مقابله کند؟ گاهی می‌گوییم یک سایت یا یک مجموعه‌ای غیرقانونی فعالیت می‌کنند و چون کاملاً محتاط و زیرزمینی عمل می‌کنند که کسی متوجه حضورشان نمی‌شود و به همین دلیل تاکنون دستگیر نشده و اجازه فعالیت نداشته‌اند، اما این سایت‌ها که در روز روشن و در صفحات پربیننده‌ترین افراد فضای مجازی تبلیغ می‌کنند، آیا به راحتی قابل پیگیری و مجازات نیستند؟ مگر نظام ما که امنیت بسیار بالایی دارد، نباید در این زمینه نیز فرزندانش را در امنیت نگه دارد؟ این همه سکوت و این همه آزادی برای این سایت‌ها چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ برخورد نکردن با این قبیل سایت‌ها وقتی شائبه‌برانگیزتر می‌شود که بدانیم گردش مالی آنها میلیاردی است. 

  

حتی بعضی از شاخ‌ها هم صدایشان درآمده

اوضاع جولان این سایت‌ها به قدری وخیم شده که حتی صدای بعضی از شاخ‌های اینستاگرام هم درآمده و خطاب به رقبایشان از این کار کثیفی که انجام می‌دهند و به‌خاطر پول زندگی جوانان را سیاه می‌کنند، انتقاد کرده‌اند. یکی از این افراد در صفحه اجتماعی‌اش ویدئویی گذاشته و در آن گفته است:

«خیلی‌ها میان به من می‌گن چرا نون این بدبختارو آجر می‌کنی؟ اینا دارن امرار معاش می‌کنن! می‌خواستم از همینجا به این بدبختای عزیز بگم که این یه قرون دو زاری که بابت تبلیغ چهار تا سایت قمار بهت دادن می‌ارزه به اینکه بچه‌های دبیرستانی و جوونای ما به جای درس و مدرسه و دانشگاه تا صبح بشینن تو این سایتا و معتاد قمار بشن؟ خاک تو سرت! شب خوابت می‌بره؟ خوابتم نبره بازم خاک تو سرت!»

  

بخندید، نوبت گریه‌تان هم می‌رسد!

برخی از فعالان مجازی معتقد بودند چه ایرادی دارد بعضی از افراد کلیپ طنز بسازند، معروف شوند و کسب درآمد کنند، حالا این افراد احتمالاً جواب سؤال‌هایشان را گرفته‌اند. همین افرادی که به آنها می‌خندیدیم حالا به مرور ما را به شرط‌بندی و قمار معتاد و تمام آن خنده‌ها را روی لب ما خشک می‌کنند. همین افراد که از آنها حمایت می‌کردیم حتی یک ‌درصد به فکر کسانی که در این سایت‌ها ممکن است زندگیشان تباه شود، نمی‌افتند. همین افراد که یک تئاتر خنده‌دار رایگان به راه انداخته بودند، حالا می‌خواهند هزینه این خندیدن‌ها را تا آخر عمر از کاربران بگیرند و چه تلخ! چه تلخ تمام کسانی که می‌توانستند این اوضاع را سامان دهند، ظاهراً خوابیده‌اند....!

کد مطلب: 353293  

ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

اطاعت از رهبری مهم‎‌ترین دغدغه شهید طاهر بود/ می‌دانستم آقا رضا شهید می‌شود

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

    درآمد میلیونی شاخ های اینستاگرام قرار نیست مدارس سمپاد حذف شوند بارش های ایران به ۸۷.۹ میلیمتر رسید تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز یکشنبه، 13 اسفند جزئیات4خبر ویژه امروز یکشنبه 13 اسفندماه 1396 سقوط بهمن جان ۴ کوهنورد فرانسوی را گرفت چه تعداد فرزند زوج‌ها را خوشبخت می‌کند؟ ارسال پیامک بدون اجازه مشترک ممنوع شد انفجار یک خمپاره در اطراف حرم مطهر امام (ره) موج بارشی جدید در راه است حکم جلب سعید مرتضوی صادر شد جعبه سیاه هواپیمای آسمان تحویل دادستان دنا شد راننده پژو ۲۰۶ برای تصفیه‌حساب«مرد میانسال»را زیر گرفت آخرین جزئیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان سانحه ATR آخرین اخبار از پرونده سعید مرتضوی تشکیل پرونده سلامت برای ۱۱ میلیون حاشیه نشین جزئیات شلیک ۸ تیر پلیس در شرق و غرب پایتخت احتمال افزوده شدن ۲ قابلیت جدید به اینستاگرام کشف یک جمجمه‌ در ارتفاعات ولنجک محدودیت ترافیکی جاده‌ها در ایام نوروز  

روز و مناسبتی که به ریش‌مان می‌خندد

جزئیات4خبر ویژه امروز چهارشنبه نهم اسفندماه 1396

جزئیات روش جدید تعیین شهریه مدارس غیردولتی

شاهزاده جذاب متولد شد

۶ عادت صبحگاهی چاق‌کننده

مجروح حادثه «پاسداران» از کما خارج شد

حفاران غیرمجاز منطقه باستانی کشف کردند!

غذایی فوق العاده برای کاهش وزن

وقتی که نمک تربیت در بابل از خاصیت می‌افتد

ممنوعیت ‌تردد اتوبوس‌ در جاده‌ها بدون اخذ پروانه از راهداری‌

 

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

 

دستگیری باند سارقان فرش معروف به باند ماکسیما

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس

ستاره انگلیسی با مادرش رابطه بسیار صمیمی و عمیقی دارد و او را همواره در لحظات شاد خود سهیم می‌کند.

طرفداری | پست قهرمانی جود بلینگام در اینستاگرام، عکسی کنار مادرش است.

ساعتی پیش، با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل 24-2023 لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد.

جود بلینگام با انتشار تصویری کنار مادرش در اینستاگرام، به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا واکنش نشان داد. مادر بلینگام مشوق اصلی پسر موفقش بوده و بارها با حضور در استادیوم‌ها به حمایت از او پرداخته‌است. 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • شاهین کارکرده ۷۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • قبض‌های میلیونی در انتظار این افراد
  • جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس
  • ببینید | فیلمی با بازدید میلیونی؛ کورس دلهره‌آور در اتوبان‌های آلمان!
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس