Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علیخانی‌ عضو شورای شهر تهران با اشاره به قوانینی که شهروندان را ملزم به ساخت پارکینگ‌ در منازل می‌کند، اظهار کرد: برخی از کشورها در تجارب خود به این نتیجه رسیده‌اند که ساخت پارکینگ‌ را اجباری نکنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تجربه کشورهایی مانند سوئد یا اتریش‌ گفت: آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که پارکینگ‌ به جای آن که در داخل منزل ساخته شود، در هر محله فضایی را برای پارک خودرو ساکنان آن محل به طور متمرکز اختصاص دهند تا مردم خودرو خود را در آنجا پارک کنند و بعد در این فاصله با دیگران در ارتباط باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه این بحث از حیث جلوگیری از قطع ارتباط مردم درست است، خاطرنشان کرد: وقتی افراد با خودرو وارد ساختمان می‌شوند و افراد محله را نمی‌بینند، از این طریق ارتباطات اجتماعی قطع می‌شود، اما وقتی خودرو در یک کوچه پایین‌تر پارک شود، فرد مجبور است بخشی از مسیر را پیاده برود و ناگزیر با چند نفر ارتباط برقرار می‌کند.

علیخانی با تأکید بر اینکه با ایجاد پارکینگ‌های متمرکز در هر محل می‌توان مانع گسترش گسست‌ اجتماعی موجود شد، گفت: وضعیت کنونی با آن زندگی ایرانی که مردم همیشه در محلات‌ با هم در ارتباط بودند و در مشکلات به یکدیگر‌ کمک می‌کردند متفاوت است، اما در شرایط فعلی پارکینگ‌ در کشور ما اجباری است و هر کسی هم که پارکینگ نسازد، جریمه می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود