Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - رئیس شورای شهر بوشهر گفت: با همت و غیرت بازیکنان، کار فنی و حمایت هواداران و مسئولان استان تیم ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته یک فوتبال کشور ماندگار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر دهدار صبح یکشنبه با حضور در بین بازیکنان و کادر فنی تیم ایرانجوان بوشهر قبل از بازی حساس این تیم با تیم گل گهر سیرجان اظهار داشت: تیم ایرانجوان بوشهر با قدمت ۷۰ ساله یکی از تیم‌های قدیمی فوتبال است که به همراه شاهین  از پرطرفدارترین تیم‌های مورد حمایت مردم بوشهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز تنها نماینده استان در لیگ دسته یک کشور در حالت بحرانی قرار دارد اضافه کرد: انتظار داریم با همت و غیرت بازیکنان، کادر فنی و حمایت همه فوتبال دوستان بوشهری و حمایت مسئولین استان در بازی‌های آینده شاهد نتایج خوب این تیم در لیگ دسته یک و ماندگاری تنها نمایده استان در این مسابقات باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: تخصیص اعتبار برای ورزش هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری برای سلامت و جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه محسوب می شود.

وی بیان کرد: وجود تیم‌های مثل شاهین و ایرانجوان برای نشاط جامعه و از نظر اقتصادی و گردشگری برای شهر بسیار مفید و تأثیرگذار است.

دهدار اضافه کرد: به دلیل ارتباط نسل نوجوان و جوان با فوتبال به عنوان ورزش اول استان، وجود یک تیم فوتبال خوب می‌تواند برند و شاخصه‌ای برای معرفی استان و شهر و زمینه ای برای جذب سرمایه‌گذار باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها فرصت چندانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ محمد صلاح در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته یکی از گزینه‌های خرید لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بود که در نهایت لیورپولی‌ها با رد این پیشنهاد هنگفت مانع انتقال ستاره مصری شدند.

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی؛ فرصت پیوستن محمد صلاح به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با توجه به تغییر استراتژی این لیگ محدود است. کمیته جذب بازیکنان خارجی فوتبال عربستان استراتژی جدید خود روی جذب بازیکنان جوان قرار داده و شاید نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو آخرین فرصت محمد صلاح برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد عربستانی‌ها خواهد بود. کمیته جذب بازیکنان خارجی عربستانی روی ستاره‌های جوان باشگاه‌های اروپایی زوم کرده که نمونه روشن این انتقال گابریل ویگا است که از اتلتیکومادرید به الاهلی جده پیوست.

تصمیم جدید فوتبال باشگاهی عربستان به دنبال محدودیت فهرست بازیکنان تیم‌ها از 30 نفر به 25 نفر و افزایش تعداد خارجی‌ها به 10 نفر از جمله جذب بازیکنان متولد 2003 به بعد می‌تواند سرنوشت محمد صلاح را دچار تردیدهایی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران