Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش ملی مدیریت و حسابداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی با حضور استادان و پژوهشگران دانشگاهی و مدیران و مسئولان صنایع و ادارات شهرستان لامرد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا، معاون آموزشی و پژوهشی واحد لامرد و دبیر علمی همایش که با هدف بحث و تبادل نظر درباره اهداف و راهبردهای دستیابی به چشم انداز و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در حوزه مدیریت و حسابداری برگزار شد، اظهار کرد که به مناسبت نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال، این همایش در دستور کار قرار گرفت و از اردیبهشت سال جاری مجوز برگزاری آن از شورای پژوهش و فناوری استان فارس اخذ و با تشکیل کمیته علمی و اجرایی همایش، روند اجرایی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مختار رنجبر افزود: تا 15 بهمن 96 مهلت ارسال مقالات تعیین و نتایج داوری نیز تا آخر بهمن اعلام شد که از مجموع 73 مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش، 52 مقاله با نظر کمیته علمی مورد تایید قرار گرفت و در مجموعه مقالات همایش به چاپ رسید.

رئیس واحد لامرد: این دانشگاه هر سال در حوزه برگزاری همایش های ملی پیشگام بوده و سال آینده نیز همایش ملی تحول در برنامه درسی اردیبهشت 1397 در این واحد دانشگاهی برگزار می شود

معاون آموزشی و پژوهشی واحد لامرد تصریح کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در حوزه فعالیت های اقتصاد دانش بنیان اقدامات ارزشمندی انجام داده است که راه اندازی مرکز رشد فناوری های نوین در فرآیند های صنایع شیمیایی و معدنی، برگزاری مراحل استخدامی و آموزشی شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو)، دوره های آموزشی کوتاه مدت، طرح های برون دانشگاهی و قراردادهای انجام پروژه های مشترک با صنعت در قالب پایان نامه‌های دانشجویی و برگزاری دوره های آموزشی صنایع توسط استادان واحد لامرد از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

رئیس واحد لامرد هم عنوان کرد: این دانشگاه هر سال در حوزه برگزاری همایش های ملی پیشگام بوده و سال آینده نیز همایش ملی تحول در برنامه درسی اردیبهشت 1397 در این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

دکتر سید احمد هاشمی گفت: «اقتصاد مقاومتی ضرورتی انکارناپذیر در توسعه ملی است و همه دستگاه ها و نهادها اعم از دولتی و خصوصی باید تمام توان و تلاش خود را در راستای دستیابی به آرمانهای مطلوب مورد نظر مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار به کار گیرند. »

وی با بیان توانمندی ها و پتانسیل های واحد لامرد از جمله اعضای هیأت علمی و کارکنان متخصص و امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی پیشرفته، اعلام کرد که این واحد دانشگاهی آمادگی لازم را برای انجام طرح های تحقیقاتی مشترک و توسعه ارتباط با صنعت خواهد داشت.

در ادامه مراسم دکتر بهرام فدائیان مدرس دانشگاه و مسئول روابط کار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان سخنران ویژه همایش با قدردانی از دیدگاه و ارتباط مسئولین واحد لامرد با شرکت ها و صنایع منطقه، اظهار کرد که عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ارتباط با صنایع و فعالیت های پژوهشی و آموزشی قابل تحسین است.

وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه فعالیت ها در دانشگاه، زمینه مناسب تری برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی در منطقه فراهم شود.

در ادامه در دو نوبت صبح و عصر پژوهشگران به ارائه مقالات خود پرداختند که در نوبت صبح 4 مقاله و در نوبت عصر نیز 6 مقاله ارائه شد.

در اختتامیه همایش مختار رنجبر دبیر علمی همایش با تشکر از همه دست اندرکاران همایش از استادان و دانشجویان و پژوهشگران که با حضور و بیان دیدگاه ها و نظرات کارشناسی خود به فضای علمی همایش کمک کردند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که سال های آینده نیز همایش های باشکوه تر و کاربردی تری در این واحد دانشگاهی برگزار شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها