Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:39:30 GMT

همکاری نایکی و هداسپیس برای ورزش هدفمند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۰۶۹۶

همکاری نایکی و هداسپیس برای ورزش هدفمند

شرکت‌های "نایکی" و "هداسپیس" می‌توانند به شما کمک کنند افکار منحرف کننده را در طول فعالیت ورزشی کنترل کنید و به آرامش دست یابید.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، نایکی با اپلیکیشن مدیتیشن "هداسپیس"(Headspace) همراه شده است تا شما را با انواعی از صوت‌های هنگام دوندگی همراه کند. یک نوع که بدن شما را فعال و ذهن شما را آرام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز اولین تمرینات صوتی حاصل از این همکاری در اپلیکیشن‌های "هداسپیس" و "کلوپ دوندگی نایک"(NRC) در دسترس است. مانند راهنماهای دیگر در NRC، مربیان و ورزشکاران در گوش شما حرف می‌زنند و به شما دستورالعمل‌های فعالیت و چگونه دویدن می‌دهند.

ضمن این که با توجه به گفته‌های "اندی پادیکوم"(Andy Puddikombe)، یکی از بنیانگذاران "هداسپیس"، این راهنماهای صوتی همچنین اجزای فنی و انگیزشی را ترکیب می‌کنند و آنها را به نوعی مدیتیشن فعال و پرطرفدار تبدیل می‌کنند.

نایکی می‌گوید این راهنماهای صوتی به شما کمک می‌کنند تا حس کنید خود را تحت کنترل دارید و از ورود و تاثیر افکار نامربوط و مشغله‌های ذهنی هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی جلوگیری می‌کنند.

امید است که کاربران به اهداف ورزشی خود برسند و پس از هر بار فعالیت ورزشی ذهنی آرام داشته باشند.

به گفته "پادیکوم": وقتی ما متفکرانه و متمرکز فعالیت کنیم، به طور فعال شرایط جاری بودن را ایجاد می‌کنیم، به این معنی که همه چیز از تکنیک و انگیزه گرفته تا تمرکز و ریکاوری، بهبود می‌یابد.

اگر شما بیشتر یک ورزشکار ساکن هستید تا دونده، از راهنمایی‌های صوتی و تمرینی "هداسپیس" بهره بیشتری خواهید برد.

همچون راهنمایی‌های صوتی کاربردی، همچنین می‌توانند به شما در تنظیم افکار منحرف‌کننده کمک کنند. بنابراین می‌توانید بر تمرین تمرکز کنید و عملکرد خود را بهبود بخشید.

این راهنماهای صوتی به صورت هفتگی منتشر می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳