Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ریاست اجرایی دولت افغانستان اعلام کرد اختلافات نهاد ریاست جمهوری و حزب جمعیت اسلامی نگرانی مردم افغانستان را برانگیخته و این مشکلات باید از مسیر گفت‌وگو حل شود. ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ بین الملل آسیا-اقیانوسیه شبه قاره نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «آریانا»، «جاوید فیصل» سخنگوی ریاست اجرایی دولت افغانستان تصریح کرد «عبدالله» خواستار حل اختلافات حزب جمعیت اسلامی و ارگ ریاست جمهوری افغانستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مذاکرات بین عطامحمد نور و ارگ ریاست جمهوری افغانستان ادامه دارد و ما انتظار داریم تا این مذاکرات نتیجه دهد تا مردم افغانستان از نگرانی درباره این مسئله رهایی یابند.

فیصل اظهار داشت: رئیس اجرایی دولت افغانستان بر لزوم حل اختلافات از طریق گفت‌وگو بین دو طرف تاکید کرده است.

پیش از این نیز چندین دور از مذاکرات حزب جمعیت اسلامی با ارگ ریاست جمهوری بدون نتیجه پایان یافته و حتی میانجی‌گری سازمان ملل در این مذاکرات نیز راه به جایی نبرده است.

گفته می‌شود که بارها «صلاح‌الدین ربانی»، «محی‌الدین مهدی»، «ستار مراد» و «واقف حکیمی» به نمایند‌گی از این حزب با «حنیف اتمر»، «معصوم ستانکزی» و «عبدالسلام رحیمی» گفت‌وگو کردند.

عطامحمد نور پیش از این هشدار داده بود که تا پایان ماه جاری راهپیمایی گسترده‌ای را علیه حکومت وحدت ملی سازماندهی خواهد کرد اما هفته گذشته از تعلیق این راهپیمایی خبر داد.

با گذشت چندین ماه از اعلام برکناری عطامحمد نور توسط ریاست جمهوری افغانستان و تعیین «انجنیر داود» به عنوان والی جدید بلخ، هنوز اشرف غنی نتوانسته والی جدیدش را در این ولایت مستقر کند.

انتهای پیام/.

R36461/P36461/S8,87,91/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار