Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@03:48:18 GMT

برپایی کارگاه آموزشی رضا بدرالسماء در فرهنگسرای کوثر

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۱۳۶۹

برپایی کارگاه آموزشی رضا بدرالسماء در فرهنگسرای کوثر

کارگاه آموزشی یک روزۀ تکنیک گل و مرغ در میناکاری با حضور رضا بدر السماء، پیشکسوت نگارگری، ۱۳ اسفند ماه در فرهنگسرای کوثر برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای کوثر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون برپایی این کارگاه اظهار کرد: فرهنگسرای کوثر، وابسته به معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۵ اصفهان، به بهانۀ برپایی نمایشگاه "نقش نگار" در این مجموعه و با هدف ارج نهادن به صنایع دستی و ترویج هنر، در نظر دارد کارگاه آموزشی یک روزه‌ای را با همکاری انجمن مینانگاران نقش جهان در این فرهنگسرا برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا مکارمی تصریح کرد: استاد رضا بدرالسماء هنرمندی اصفهانی است که قریب به پنجاه سال است در عرصۀ نقش و رنگ عاشقی می‌کند و با چرخش سر انگشتان هنرمندش آثار بدیع و چشم نوازی را پدید می‌آورد. این پیشکسوت نگارگری که در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور شده است، در این کارگاه یک روزه، تکنیک گل و مرغ در میناکاری را به علاقمندان آموزش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح _یکشنبه_ ۱۳ اسفندماه در فرهنگسرای کوثر میزبان این استاد برجسته و علاقمندان به هنر است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  درمراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان  معاون امور مجلس رییس جمهورگفت: علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

سیدمحمد حسینی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان کرد: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شبهات بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد و همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان  هم گفت: افراد در برقراری ارتباط با دیگران یا اثرگذار و یا متاثر هستند و معلم باید موثر باشد. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان هم با گرامیداشت روز معلم، گفت: هر شغل و هر حرفه‌ای که داشته باشیم، همه ما مدیون معلمان خود هستیم. 

 در این مراسم از ۴۳ تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور،  استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان قدردانی شد.

 

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود