Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@22:36:52 GMT

دلیل بیشترین آمار مراجعه به کلانتری چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۱۵۲۲

دلیل بیشترین آمار مراجعه به کلانتری چیست؟

رئیس پلیس پایتخت گفت: سرقت‌ها بیشترین آمار مراجعه به کلانتری‌ها را به خود اختصاص داده اند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس پایتخت گفت: سرقت‌ها بیشترین آمار مراجعه به کلانتری‌ها را به خود اختصاص داده اند.

سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به بیشترین مراجعات به کلانتری‌ها گفت: سرقت اولین اولویت مراجعه مردمی به کلانتری‌های تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این موضوع همچنان دغدغه مردم است و بیشترین آمار مراجعه به کلانتری‌ها را به خود اختصاص داده است.

سردار رحیمی ادامه داد: پس از سرقت، موضوع مواد مخدر از کشف موادفروش تا دستگیری معتادان به لحاظ آماری در جایگاه دوم قرار دارد و این موضوع یعنی مقابله با فروش و مصرف مواد مخدر از تاکیدات پلیس است و به شدت روی آن برنامه ریزی داریم.

رئیس پلیس تهران گفت: درگیری ها، زورگیری‌ها و فروش مواد مخدر بویژه در جنوب تهران از موضوعاتی است که کلانتری‌ها با آن رو به رو هستند و بار‌ها تاکید کردیم که تهران نیاز به کلانتری‌های بیشتری دارد.

سردار رحیمی همچنین درباره مراکز مشاوره در کلانتری‌ها گفت: بدون اغراق باید بگوییم این مراکز، انقلابی را در کلانتری‌ها ایجاد کرده است؛ روزانه هزاران نفر به مراکز مشاوره کلانتری‌ها مراجعه می‌کنند که آمار قابل توجهی است.

وی گفت: ما نگاهمان این است که پرونده‌هایی که جنبه امنیتی ندارد به این مراکز ارجاع دهیم؛ یعنی بیش از ۴۰ درصد پرونده‌ها به این بخش ارجاع می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت درباره اینکه چه میزان از این پرونده‌ها به صلح می‌رسد گفت: تقریبا بالغ بر ۸۰ درصد پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره، منجر به صلح و سازش می‌شود.

سردار رحیمی گفت: این مراکز مشاوره در واقع تکریم ارباب رجوع است، ضمن اینکه هزینه‌های دستگاه قضا را کاهش می‌دهد و موجب شده است اطاله دادرسی و کاهش مراجعه به دادسرا و دادگاه را داشته باشیم. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003JTF

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان گردهمایی ۳ روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت ماه در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شده بود، امروز با معرفی مراکز برتر به کار خود پایان داد.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اختتامیه این همایش اظهار کرد: کاربرد هوش مصنوعی به منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت های سال جاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

مصطفی صالحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با این مضمون که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش مصنوعی در دنیا قرار بگیرد، گفت: هم‌گام با پیشرفت سریع فناوری‌های دیجیتالی، با پیدایش تحول‌های جدید در این زمینه و ظهور هوش مصنوعی در کاربردهای واقعی، انقلابی در فناوری اطلاعات رخ داده است، به طوری که بسیاری از کارها در جهان امروز، با به کارگیری ابزارها و روش‌های هوشمند انجام می‌شود.

وی افزود: طی سال‌های گذشته بسیاری از دانشگاه‌های کشور گام‌های کوچک یا بزرگی به سمت هوشمندسازی برداشته‌اند و تلاش می‌شود با گسترش این اقدامات، بهبود سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به دانشجویان احساس شود.

وی بیان کرد: در این راستا، پروژه‌های هدف‌گذاری شده در سال جاری با تمرکز بر بکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه مشاوره و سلامت شامل دستیار هوشمند (ربات گفتگو محور) مشاوره، اعتبارسنجی و تحلیل داده‌های کارنامه‌های جسم و روان به منظور سنجش ریسک روانی، جسمی و تحصیلی دانشجویان و پیش‌بینی رفتارهای پر خطرشان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته