Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:34:47 GMT

مدیران فرهنگی کشور به رادیو ایران می روند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۱۹۰۲

مدیران فرهنگی کشور به رادیو ایران می روند

مسئولان فرهنگی کشور به عملکرد خود در سال ٩٦ در برنامه «کافه هنر» رادیو ایران نمره می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو ایران، این هفته هر روز «کافه هنر» میزبان مسئولان نهادهای فرهنگی کشور است که از عملکرد و فعالیت های خود در سال ٩٦ می گویند. شنوندگان این برنامه  هم می توانند از عملکرد هر نهاد و دستگاه فرهنگی که در این سال رضایت داشته اند تشکر و یا در صورت انتقاد می توانند عملکرد آن سازمان را نقد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه روز شنبه ١٢ اسفند میزبان محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری و هم چنین حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بود. روز یکشنبه ١٣ اسفند ماه این برنامه میزبان اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خواهد بود.

در روزهای آتی هم مسئولانی از فرهنگستان هنر، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد سعدی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان میراث فرهنگی مهمان برنامه  خواهند بود.

این برنامه بخش های دیگری  به نام «سرزده» دارد که به حواشی و مشکلات دنیای هنر می پردازد. همچنین بخش «آیین سخن» که به معادل سازی واژه های بیگانه توسط فرهنگستان زبان و ادب فارسی می پردازد از بخش های دیگر برنامه است.

گفتگوی علی رشیدی با نمایندگان مجلس و گزارش تینا میرکریمی از نمایشگاه های فرهنگی و انجمن های شعر از دیگر بخش های برنامه است.

این برنامه به تهیه کنندگی سیده زهرا صالحی و گویندگی حامد نجم الهدی و آرش احمدی ساعت ١٥:٥٠ از شنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، «داود منظور» در سخنرانی خود در هشتادمین نشست سالیانه کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) در بانکوک گفت: شبکه ملی اطلاعات ایران همه کشور را پوشش داده و خدمات باکیفیت را در لایه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه شبکه فیبرنوری پنج میلیون خانوار را پوشش می‌دهد که این رقم تا یک و نیم سال آینده به ۲۰ میلیون خانوار افزایش می‌یابد، گفت: سهم اقتصاد دیجیتال در ایران هفت و نیم درصد است که این رقم طی پنج سال اجرای برنامه هفتم توسعه، دو برابر خواهد شد.

منظور افزود: جمهوری اسلامی ایران فاز اول پلتفرم ملی دولت الکترونیک را راه‌اندازی کرده که تاکنون ۹۹ درصد از نهادهای عمومی را با سه‌هزار سرویس به منظور ارتقای حکمرانی دیجیتال متصل کرده است. علاوه بر این، احراز هویت آنلاین توسط هوش مصنوعی با دقت بالا در سرویس‌های دولتی استفاده می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور افزود: قانون جدید «مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی» راه را برای توسعه دولت هوشمند و همچنین ارائه داده‌های دولتی به بخش خصوصی با چارچوب مشخص هموار کرده است.

وی در ادامه به ارائه پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران به اعضای کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) پرداخت و گفت: تشویق و تسهیل سرمایه‌گذاری کشورهای عضو در اقتصاد دیجیتال؛ توسعه پلتفرم‌های دیجیتال و پارک‌های داده؛ توسعه کسب و کارهای دیجیتال متوسط و کوچک؛ تبادل تجربیات برای توسعه حقوق بشر در فضای مجازی به‌ویژه درمورد حقوق کودکان و خانواده‌ها در دنیای دیجیتال و توسعه تجارت الکترونیک و بازارهای دیجیتال منطقه‌ای، پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران به اعضای اسکاپ است.

کد خبر 6091014 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش