Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@14:55:55 GMT

عکس/ محله‌ای زیر پونز شهرداری قم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۲۷۹۳

اسماعیل آباد نام یکی از محله‌های فقیر نشین شهر قم است که در منطقه 5 قم و در کنار ریل راه آهن واقع شده است.

به گزارش مشرق، محله‌ اسماعیل آباد شامل ۳ کوچه با عرض کمتر از ۵ متر، با جمعیتی بیش از هزار نفر است که در قالب نزدیک به ۳۰۰ خانوار در ۲۶۰ خانه ساکن‌ هستند. این محله به گفته مسئولان شهری جزو محدوده‌شهری نبوده و به همین دلیل هیچ خدمتی به اهالی آن داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل آباد محلی است که به گفته مسئولان شهری جزو محدوده‌شهری نیست. اسماعیل آباد شامل ۳ کوچه با عرض کمتر از ۵ متر، با جمعیتی بیش از هزار نفر که در قالب نزدیک به ۳۰۰ خانوار در ۲۶۰ خانه ساکن‌اند. از آنجایی که اسماعیل آباد جزو محدوده‌شهری نیست هیچ خدمتی به اهالی آن داده نمی‌شود. . ساکنان این منطقه که بیشتر مهاجران ترک، لر و اتباع افغان هستند با مشکلات بسیاری زندگی را سپری می‌کنند .کمبود امکانات رفاهی و خدماتی، ریل راه آهن، بیابان‌های پر از زباله، کانال فاضلاب، نبود گازکشی شهری و آب ناسالم از مهمترین معضلات و مشکلات این محله ی حاشیه ای قم است. خانواده ای که با مشکلات زندگی را سپری می‌کنند. وسیله تفریحی که برای خشک کردن لباس ها از آن استفاده می‌شود حال و روز کودکان منطقه اسماعیل آباد محله اسماعیل آباد بیش از 1000 نفر جمعیت دارد. محله‌ای زیر پونز شهرداری قم بالغ بر 300 خانواده در این محله ساکن هستند. وجود کانال فاضلاب از مشکلات این محله است. وجود کانال فاضلاب از مشکلات این محله است. از آنجایی که اسماعیل آباد جزو محدوده‌شهری نیست هیچ خدمتی به اهالی آن داده نمی‌شود. محله‌ای زیر پونز شهرداری قم تفریحات کودکان محروم محله اسماعیل آباد وجود کانال فاضلاب از مشکلات این محله است. محله‌ای زیر پونز شهرداری قم تفریحات بسیار ساده ی کودکان اسماعیل آباد ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلیل قطع درختان در محدوده باغ‌موزه قصر مشخص شد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران