Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اسدآباد در مجلس برخی افراد برای بالا کشیدن خود دیگران را تخریب و ر فضای مجازی نشر اکاذیب میکنند، گفت: برخی با سیاه نمایی‌ها شایعه کرده‌اند که بنده اقدام به خرید خانه میلیاردی در تهران کرده‌ام، مدیونم اگر اندوخته من یک‌بیستم این مبلغ بود، تمامی ثروت خود را تحت نظر نهادهای اجرایی، اطلاعاتی و امنیتی به فقرا و مساکین نبخشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با انتقاد از رواج شایعاتی همچون سهیم بودن خود در معادن شهرستان و مالکیت تعداد زیادی خودرو از ناحیه وی عنوان کرد: هیچ‌گاه نخواسته‌ام وارد مسائل اقتصادی شوم و کل سرمایه بنده این است که ساده زندگی می‌کنم و در سایه فرمایشات رهبری توانسته‌ام خود را حفظ کنم و در جهت ثروت‌اندوزی حرکت نکنم؛ به‌طوری‌که سطح زندگی بنده پایین‌تر از سطح زندگی مردم اسدآباد است.

وی افزود: در حال حاضر بنده یک ماشین و یک مطب که کلینیک است، چیز دیگری ندارم و خوشحالم که وارد مسائل اقتصادی نشدم.

*سطح زندگی بنده در سایه فرمایشات رهبری ساده‌زیستی است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: اینکه برخی افراد برای بالا کشیدن خود دیگران را تخریب و از آن به‌عنوان پله ترقی استفاده می‌کنند، بدانند که این نردبان ماندگار نیست و شکستنی است و همین افراد در اسدآباد با بی‌اخلاقی‌های سیاسی فقط به ضرر وجهه شهرستان حرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: ما در خدمتگزاری به مردم خود را نمی‌خواهیم به آنان تحمیل کنیم؛ آن‌گونه که در دوره هشتم مردم به فرد دیگری رأی دادند و ما در جای دیگری خدمت کردیم اما امروز مردم در این دوره می‌توانند بازهم مقایسه کنند و شتاب توسعه اسدآباد را لحاظ کنند.

*مردم در ارزیابی و مقایسه بنده با دیگر نمایندگان شهرستان شتاب توسعه را لحاظ کنند

رنجبرزاده ضمن اشاره به این نکته که من از نمایندگانی بوده‌ام که طرح بازگشت اموال نامشروع مسئولین به بیت‌المال را امضا کرده‌ام، بیان کرد: برخی با سیاه نمایی‌ها  شایعه کرده‌اند که من اقدام به خرید یک‌خانه 40 میلیارد تومانی در تهران کرده‌ام و این شایعه‌ای بیش نیست و مدیونم اگر اندوخته من یک‌بیستم این مبلغ بود تمامی ثروت خود اعم از ساختمان و وسیله نقلیه را تحت نظر نهادهای اجرایی، اطلاعاتی و امنیتی به فقرا و مساکین نبخشم.

*فضای سیاسی شهرستان مسموم است

وی با انتقاد شدید از فضای مسموم سیاسی برخی محافل شهرستان عنوان کرد: کاندیداهای احتمالی دور بعد اگر می‌خواهند از بنده پله‌ ترقی برای خود بسازند فعالیت‌های  ما در پیشرفت شهرستان را ببینند.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت با اشاره به اینکه آماده‌ هرگونه جلسه پرسش و پاسخ کاندیداهای احتمالی هستم، افزود: حاضرم این جلسه در مکانی عمومی و با حضور همشهریان برگزار شود.

*آماده مناظره با کاندیداها در حضور مردم اسدآباد هستم

وی در ادامه بیان کرد: اینکه پشت فضاهای مجازی قایم شویم و اکاذیب را نشر دهیم، اقدام بزرگی نیست و انتشاردهندگان اکاذیب بدانند که نشر این‌گونه مطالب جرم محسوب می‌شود که اگر جایگاه بنده در مجلس اجازه می‌داد از این افراد نزد محاکم قضایی شکایت می‌کردم.

رنجبرزاده با استقبال از انتقادهای سازنده، اظهار کرد: اگر مسئولی ریگی به کفش خود نداشته باشد قطعاً از این انتقادها استقبال می‌کند و بنده نیز حاضرم با روی باز به‌تمامی انتقادهای سازنده پاسخ بدهم.

*ریگی به کفش نیست و از انتقاد منصفانه استقبال می‌کنم

وی در پایان سخنانش گفت: توضیح خواستن از هر مسئول درستکاری برای وی خوشایند است اما اگر این موضوع به سمت انتقادهای نابجا و نسنجیده برود مطمئناً انرژی را از وی خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحوم مجتهدی غرب را می‌شناخت اما غرب زده و شیفته غرب نبود
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران