Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، والیبالست‌های دختر دانشگاه صنعتی شاهرود با شرکت در مسابقات دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور با کسب نائب قهرمانی سهمیه المپیاد چهاردهم شیراز را از آن خود نمودند.
در این مسابقات که در محل سالن فجر دانشگاه شیراز برگزار شد، تیم‌های دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه سمنان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناهید سادات شمشیرگران کاپیتان تیم دانشگاه صنعتی شاهرود، هدیه دباغ، مهرناز دزیانیان، مریم سیفی، عاطفه مهاجری، یگانه علی ابادی، مهدیه حسینیان راد، ندا رجبی، ریحانه نورعلی، مریم محبی، الهام صادقی، حانیه غیاث الدین نیز اعضا تیم والیبال دختران دانشگاه با مربی گری خانم بهنام و سرپرست و کمک مربی فاطمه نظری در این دور از مسابقات حضور یافتند.
در پایان مراسم با اهدای حکم و کاپ قهرمانی از مقام‌های برتر و با اهدای لوح سپاس ازعوامل اجرایی، فنی و داوران تقدیر بعمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان