Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@02:48:26 GMT

2 هزار نفر در رزن معتکف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۶۵۷۲

2 هزار نفر در رزن معتکف می‌شوند

حجت‌الاسلام حبیب الله غلامی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: با همانگی‌های صورت گرفته، جشن ولادت حضرت زهرا(س) صبح روز جمعه، 18 اسفند با همکاری 15 هیئت مذهبی خواهران در سالن اندیشه این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) در تالار کیمیا شهرستان، ویژه خانواده‌ها در شام ولادت با حضور 150 نفر و همچنین اعزام 15 مبلغ و مبلغه جهت سخنرانی و اجرای هر چه بهتر جشن میلاد حضرت زهرا(س) به مناطق مختلف شهرستان از برنامه‌های دیگر این ایام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه شهرستان دارای 205 هیئت مذهبی و 220 مداح است عنوان کرد: حدود 50 هیئت مذهبی در این شهرستان، مجری برنامه جشن و شادی در میلاد حضرت زهرا(س) خواهند بود.
سرپرست تبلیغات اسلامی رزن اشاره ای به مراسم معنوی اعتکاف داشت و اضافه کرد: 23 مسجد در سطح شهرستان میزبان 2 هزار معتکف در فروردین 97 خواهند بود، گفتنی است مساجد جامع در سه بخش رزن، قروه در جزین و دمق مراکز اصلی اعتکاف است.


وی با بیان اینکه هزینه ثبت نام از 20 تا 40 هزار تومان متغیر است، گفت: ثبت نام جهت حضور در مراسم اعتکاف از اول فروردین 97 آغاز و تا هشتم همان ماه ادامه خواهد داشت، مساجد جامع در سطح شهرستان پس از نماز مغرب و عشا میزبان ثبت نام کنندگان خواهند بود.
حجت‌الاسلام غلامی ابراز کرد: برگزاری مراسم معنوی قرآن در زلال اعتکاف، مراسم ام داوود، سخنرانی، حلقه‌های معرفت و ... از جمله برنامه‌های جانبی ایام ابیض خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

او بیان کرد: مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: صبح روز شنبه نیز مراسم تشییع شهید گمنام از مسجد الرضا تا پارک بزرگ شهر این شهرستان انجام می‌شود.

افزونی ادامه داد:  یادواره شهدا فیروزآباد با عنوان علما و شهدا فیروزآباد در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت هفته پهلوانی از جانباز دهقانی در زورخانه قمر بنی هاشم حکیم آباد شهرستان اشکذر از طرف بنیاد شهید تجلیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود