Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دومین جشنواره سراسری پاتوق طنز دانشجویی «تلخند» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان زنجان، دومین جشنواره سراسری پاتوق طنز دانشجویی «تلخند» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بخش‌های این جشنواره شامل شعر و نثر است و موضوعات جشنواره شامل زندگی دانشجویی (خوابگاه، سلف غذاخوری، امتحانات، فضای دانشگاه، شهریه و ...) و آزاد (طنز اجتماعی) است.

 

شایان ذکر است، شرکت‌کنندگان صرفا باید دانشجو باشند یا حداکثر شش ماه از تاریخ فارغ‌التحصیلی‌شان گذشته باشد. همچنین شرکت در هر دو بخش شعر و نثر برای دانشجویان بلامانع است.

 

آثار ارسالی به جشنواره نباید در جشنواره دیگری برگزیده شده باشد. همچنین برای تسهیل در امر داوری، هنرمندان بخش آثار مکتوب باید هر اثر را در صفحات جدا از هم ارسال کنند. ارسال فایل word  آثار با قلم bmitra  و اندازه ۱۴ الزامی است.

 

قابل ذکر است، دبیرخانه جشنواره، در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ و یا در اقلام تبلیغاتی جشنواره منتشر خواهد کرد. همچنین بعد از پایان جشنواره آثار ارسالی به شرکت‌کنندگان عودت داده نخواهد شد.

 

هیئت داوران جشنواره با حضور اساتید و چهره‌های طنزنویس کشوری آقایان ناصر فیض، سعید بیابانکی و علیرضا لبش تشکیل شده است.

 

شرکت‌کنندگان آثار خود را می‌توانند به آدرس patoghetanz@gmail.com2 ارسال و جهت اطلاعات تکمیلی به کانال تلگرامی جشنواره patoghetanz@ مراجعه کنند.

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مرحله نخست ۲٠ اثر از سراسر استان به دبیرخانه نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان ارسال و در سایت بارگذاری شد که پس از پایش ۱٠ اثر به مرحله داوری استانی راه یافتند. 

 زهرا آبسوران افزود: امروز شاهد رقابت ۱٠ گروه هنری از شهرستان‌های ارومیه، ماکو، سلماس و مهاباد در دو بخش کانونی و آزاد هستیم که تا عصر هنر خود را به اجرا گذاشته و باهم به رقابت خواهند پرداخت. 

او اظهار کرد: فردا در مراسم اختتامیه جشنواره مذکور ۳ اثر انتخاب و به مرحله کشوری معرفی خواهند شد. 

آبسوران لا بیان اینکه تمامی استان‌ها تا پایان اردیبهشت ماه مؤظف به برگزاری مرحله استانی جشنواره و معرفی آثار خود هستند؛ خاطرنشان شد: پس از معرفی آثار برگزیده ار استان‌های سراسر کشور، مجدد آثار بررسی و برترین‌ها به مرحله کشوری دعوت خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در ادامه به شعار امسال جشنواره اشاره کرد و گفت: شعار امسال نوزدهمین جشنواره «صحن خانه ما» نام دارد که شرکت کنندگان هنر‌های نمایشی خود را با موضوعات تربیتی، آزاد، دوستی، ایثار و شهادت، موضوعات مذهبی، دوستی، اتحاد، کار گروهی و حفظ محیط زیست آماده کرده و به اجرا می‌گذارند.

همچنین آبسوران شناسایی استعداد‌های برتر را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: کانون از آثار منتخب، حمایت‌های خاصی در سطح استان و در راستای تولید و اجرا خواهد کرد. 

گفتنی است نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان از امروز به مدت دو روز در محل سالن شهید فرخی با حضور کودکان و نوجوانان علاقمند به هنر نمایشی در حال برگزاری است. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی