Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون طایفه در آیین افتتاح هفتمین جشنواره کشوری دانشجویان نشریات  دانشگاه پیام نور به میزبانی استان هرمزگان در قشم  عنوان کرد: دانشجویان وامدار هیچگونه جناح ، حزب و گروهی نیستند پس باید نوشتن و انتقاد صحیح  را  بیاموزند.

طایفه با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی با 29 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور دارای 78 نشریه فعال می باشد ، اعلام کرد : با پیگیری مدیران فرهنگی مراکز و واحدها و همچنین علاقه وافر دانشجویان 11 نشریه برتر در این جشنواره  حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تعامل دانشگاه  با دانشجویان عامل رشد آنها ست.

طایفه بیان داشت :  برترین های این جشنواره از جوایز نقدی ، تخفیف دانشجویی و حمایت معنوی برخوردار خواهند شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه