Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج -ايرنا- معاون استاندارالبرز و فرماندار ويژه کرج گفت: برنامه ريزي مناسب دستگاه هاي اجرايي عضو ستاد هماهنگي تسهيلات نوروزي در تعطيلات نوروز ضروري است.

به گزارش ايرنا، سيروس شفقي روز يکشنبه در نشست بررسي ستاد سفرهاي نوروزي کرج افزود: موضوع سفر مي تواند يکي از راهبردهاي مهم استان باشد و چون بخش سفر، امر فرابخشي است لذا همکاري تمام دستگاه ها لازمه اين کار است و ايام نوروز و تابستان اوج اين فعاليت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: هر استان که گردش پذير است، مسئوليت مهم کنترل و هدايت مسافران بر عهده مسئولان است چراکه مسافران با هدف تجديد قواي کار بعدي عازم سفر مي شوند.
فرماندار ويژه شهرستان کرج با تاکيد به سرعت کار ميراث فرهنگي، گفت: ميراث فرهنگي به سرعت نسبت به صدور احکام روساي کميته هاي مربوطه وفق دستورالعمل ابلاغي را داشته باشد.
شفقي اضافه کرد: بايد برنامه ريزي دقيق و مناسب ستاد هماهنگي تسهيلات سفرهاي نوروزي در ايجاد نشاط و شادابي و رضايت مندي مردم و مسافران نقش مهمي خواهد داشت.
وي تاکيد کرد:انجام اقداماتي از جمله هماهنگي و پشتيباني، اسکان، بهداشت و درمان، نظم و امنيت، فرهنگي و اجتماعي، حقوقي و قضايي، دفاتر خدماتي و مسافرتي، امور شهرداري ها، آمار و اطلاعات، ارتباطات و اطلاع رساني، هواشناسي، هماهنگي حمل و نقل جاده اي و امداد نجات بايد هرچه سريعترانجام شود.
وي، سياست کلي و اولويت اول ستاد تسهيلات سفر، ارتقاء رضايت مندي مسافران و گردشگران با بالا بردن سطح خدمات عنوان کرد.
شفقي گفت: اعضاي ستاد بايد برنامه ريزي لازم به منظور آمادگي تمام موارد را داشته باشند،چرا که وضعيت مطلوب و رضايت بخشي زماني است که کل شهرستان از توان و آمادگي لازم در پذيرش مسافران برخوردار باشند و صرفاً محدود به مرکز شهر نشود.
وي، برقراري نظم و تامين امنيت جاده اي در مسيرهاي پرترافيک را در کاهش تصادفات موثر دانست و افزود:تمهيدات لازم توسط مجموعه پليس،مقتدرانه انجام خواهد شد.
وي گفت: افزايش خدمات امداد جاده اي اعم از امداد خودرو، از جمله اقداماتي است که با همکاري راه و شهرسازي و راهداران به امنيت ترافيکي و کاهش تصادفات جاده اي کمک خواهد کرد.
8029/1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است .

تسنیم در خبری نوشت: سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900571

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس