Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل کنارگذر محمودآباد و لنگرود در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، خیرالله خادمی در جریان بازدید از کنارگذرهای بزرگراه ساحلی شمال کشور در گیلان  گفت:در بزرگراه ساحلی شمال کشور تاکنون بیش از 75 کیلومتر کنارگذر احداث‌شده است.

او افزود:  شش کیلومتر از کنارگذر لنگرود و 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 کیلومتر از رینگ شرقی کنارگذر محمودآباد از دیگر پروژه‌هایی است که در آستانه سفرهای نور روزی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خادمی گفت:  یک کیلومتر از کنارگذر  لنگرود اکنون زیر بار ترافیک است  و 6 کیلومتر آن نیز تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی تکمیل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: طول این کنارگذر 9 کیلومتر است که نقش مهمی در  توزیع و هدایت ایمن ترافیک را ایفا می‌کند.

خادمی در ادامه گفت:  کنارگذر محمودآباد از دو رینگ شرقی و غربی تشکیل‌شده است و هرکدام به طول حدود 6 کیلومتر است و هم‌اکنون 6.5 کیلومتر از رینگ شرقی آماده بهره‌برداری در سفرهای نوروزی می‌شود.

او تصریح کرد: نقش کنارگذرها در هدایت ترافیک عبوری به خارج از شهرها و کاهش ترافیک و  آلودگی درون شهرها و  زمان سفر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کنارگذرهای بزرگراه ساحلی شمال کشور در شهرهای انزلی، لنگرود، چالوس، نور، محمود‌آباد، بابل، ساری و گرگان قرارگرفته است و نقش مهمی در کاهش ترافیک در شهرهای شمالی کشور دارد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی