Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان تاکید کرد:

به گزارش ایسنا، دکترمحمد خیری در آیین گشایش هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور در هرمزگان، اظهار کرد: رشد فرهنگی دانشگاه‌ها در گرو پویایی نشریات دانشجویی است و از این طریق قادر به ایجاد انگیزه، نشاط و شور در دانشجویان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه 340 نشریه در هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی به میزبانی این استان با یکدیگر به رقابت می پردازند، اظهار کرد: این جشنواره با شرکت 340 نشریه دانشجویی از سراسر کشور و در بخش‌های نشریات برتر، آثار برتر و ویژه از امروز تا 15 اسفندماه در جزیره قشم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش سرعت رشد علمی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی گفت: مقالات علمی و نشریات دانشجویی به سمت نیازهای کشور در حال هدایت می‌باشند.

به گفته وی، محورهای هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی شامل نشریه فرهنگی و اجتماعی، علمی تخصصی، علوم‌انسانی، شعار سال، امربه‌معروف، خبرنویسی و... می‌باشد که در این جشنواره تعداد 340 نشریه دانشجویی از سراسر کشور شرکت کرده‌اند.

خیری همچنین اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به واسطه برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام نقاط کشور حضور فیزیکی دارد و می تواند به رشد فرهنگی کشورکمک کند که از اهداف این جشنواره رشد فرهنگی در جامعه بوده است.

به گفته وی، هرمزگان توانایی و ظرفیت بالقوه ای برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی را دارد و دانشگاه پیام نور هرمزگان این پتانسیل را دارد که میزبان جشنواره‌هایی در سطح ملی و بین المللی نیز باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، خیری در پایان تصریح کرد: پیام نور با توجه به زیرساختهایی که دارد می تواند سمبلی برای کل کشور باشد و توانستیم از پتانسیل برگزاری هفتمین جشنواره کشوری نشریات دانشجویان دانشگاه پیام نور برای معرفی هر چه بیشتر قشم و استان هرمزگان به سراسر کشور بپردازیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز گفت: در اردیبهشت سال جاری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان توسط بنیاد البرز به ۶۲ نفر اهدا می‌شود.

حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در توضیح جایزه البرز ملقب به نوبل ایرانی گفت:  بنیاد فرهنگی البرز یک بنیاد مقوفه‌ای است که بیش از ۶۰ سال پیش توسط زنده یاد حسین علی البرز تاسیس شده که با وقف همه‌ی اموالش به این بنیاد پایه‌گذار قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است در طول بیش از ۶ دهه که از عمر این جایزه می‌گذرد بیش از ۶ هزار نفر از برترین‌های علمی کشور را شناسایی و مورد حمایت خود قرار داده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز افزود: ماموریت این بنیاد اهدای جایزه البرز است که همه ساله به نخبگان علمی کشور شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، مخترعان و فناوران کشور اهدا می‌شود و سالانه در دو مراسم همایش ملی نخبگالتی و همایش ملی دانش آموزی اهدا شده که در اردیبهشت هر سال به منتخبان داده می‌شود. در مراسم سال جاری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان توسط این بنیاد موقوفه به ۶۲ نفر اهدا می‎شود و همین اتفاق را در آبان ماه سال جاری برای دانش آموزان برتر در دستور کار داریم.

وی با ذکر حوزه‌های تحت حمایت جایزه البزر ادامه داد: در بخش همایش ملی نخبگانی جایزه البرز که به نوبل ایرانی معروف است؛ به نخبگان در حوزه‌های علوم پزشکی، علوم فنی و مهندسی، علم انسانی و علوم پایه اهدا می‌شود. 

گفتنی است دلیل نامگذاری جایزه البرز به نوبل ایرانی به دلیل تعدد حوزه‌های تحت پوشش این جایزه است.

ارشدی با اشاره به نحوه امتیاز آوری متقاضیان این جایزه گفت: فراخوان جایزه البرز هر ساله توسط بنیاد البزر در سایت منتشر می‌شود و دانشجویان با مراجعه به سایت می‌توانند ثبت نام کنند. همچنین  شیوه‌ نامه دانشجویان در آن پایگاه منتشر می‌شود. علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی که به عنوان سرفصل‌ انتخاب شده، معدل دانشجویان، آثار تالیفی، المپیاد‌ها و گواهی‌های علمی از جمله شاخه‌های امتیاز آوری است که درج می‌شود و توسط هیات انتخاب جایزه البرز که متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تهران است بررسی شده و نفرات برتر موفق به کسب این جایزه می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه