Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:17:18 GMT

احداث یادمان های شهدای گمنام در زنجان ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۱۲۰۸

احداث یادمان های شهدای گمنام در زنجان ضروری است

زنجان-فرمانده سپاه استان زنجان بر ضرورت احداث یادمان‌های شهدای گمنام تأکید کرد و گفت: در برخی از شهرستان‌ها باوجود قول‌هایی که داده‌شده یادمان‌ احداث نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محل استانداری زنجان، بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گزارش جامع از عملکرد استان زنجان در حوزه ایثار و شهادت وجود ندارد، ادامه داد: جمع‌بندی اساسی در این زمینه انجام‌شده است و باید هرسال اهداف و مسیرهای رسیدن به اهداف و آسیب‌های موجود در جامعه موردتوجه باشد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بر سریع  احداث شدن موزه شهدا در استان زنجان تأکید کرد و افزود: باید در کمترین زمان این موزه احداث شود.

کرمی بر ضرورت احداث یادمان‌های شهدای گمنام تأکید کرد و گفت: در برخی از شهرستان‌ها باوجود قول‌هایی که داده‌شده یادمان‌ احداث نشده است.

وی افزود: بیش از ۲ هزار کار فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت در طول سال از سوی بسیج در استان زنجان انجام‌شده و باید این برنامه‌هابیشتر تقویت شود. 

فرمانده سپاه استان زنجان بر ضرورت توجه به تهدیدات دشمن اشاره کرد و گفت: مبنای انقلاب، نظام و حکومت اسلامی است و باید به اهداف و آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری که ملاک اصلی است، توجه ویژه شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور

پس از سال‌ها انتظار پیکر‌های مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهر‌ها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشر‌های مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند