Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@16:02:45 GMT

نتانیاهو وارد واشنگتن شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۱۹۰۲

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور سخنرانی در اجلاس «آیپک»، لحظاتی پیش وارد واشنگتن شد. ناطقان: به نقل از یدیعوت آحارانوت، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور انجام سفری پنج روزه و دیدار با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و شماری دیگر از مقامات آمریکایی و همچنین سخنرانی در اجلاس «آیپک»، لحظاتی پیش وارد واشنگتن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل موسوم به آیپک از امروز یکشنبه به مدت دو روز طبق معمول هر سال، کنفرانس سالانه خود را با حضور چهره‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در واشنگتن برگزار می‌کند.

هدف اصلی این کنفرانس، طبق معمول، جلب حمایت بیشتر آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های مختلف است و به همین دلیل، گفته می‌شود یکی از محورهای اصلی کنفرانس امسال، بحث درباره ایران است؛ همچنانکه در وبسایت این سازمان صهیونیستی نیز، "تدوین یک استراتژی جامع درباره ایران" به عنوان یکی از بخش‌های اصلی دستورکار کنفرانس امسال معرفی شده است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: نتانیاهو ، واشنگتن ، سفر

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم

یکی از مقامات ارشد کابینه صهیونیستی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را متهم کرد که نمی‌خواهد با گروه‌های فلسطینی در نوار غزه توافقی را منعقد کند و حتی امکان تکمیل آن را با موانعی مواجه می‌کند. 

براساس گزارش عربی پست، رادیو و تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ناشناس گفت: نتانیاهو به هیچ وجه نمی‌خواهد به توافق برسد و مشکلات و موانع بر سر راه آن ایجاد می‌کند.

این مقام صهیونیست خاطرنشان کرد: امکان دستیابی به توافق (با جناح‌های فلسطینی) ظرف چند روز آینده وجود دارد، اما نتانیاهو خواستار مطالعه یک توافق جامع (غیر از پیشنهاد فعلی طرف مصری) با هدف مانع تراشی در روند دستیابی به توافق در زمان کنونی، شد.

براساس گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، اوایل روز جمعه، یک هیات امنیتی مصری به تل آویو سفر کرد و پیشنهادی برای رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی تمامی اسرای صهیونیست در غزه، آزادی صد‌ها اسیر فلسطینی و آتش بس یک ساله را به همراه داشت.

به گزارش رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی سرویس‌های امنیتی این رژیم بر این باورند که این آخرین فرصت برای بازگرداندن اسرای صهیوسنیست از غزه است.

همین مقام صهیونیست اشاره کرد که سازمان امنیتی و اکثریت سطح سیاسی می‌خواهند به پیشنهاد جدید مصر چراغ سبز نشان دهند. اما نتانیاهو چندین ملاحظات در مورد چنین توافق موقتی داشت و خواستار مطالعه جامع حل و فصل شد. 

ااین مقام توضیحی نداد که چرا نتانیاهو این موضع را اتخاذ کرد، اما اپوزیسیون رژیم او را متهم می‌کند که برای اهداف سیاسی از دستیابی به توافق با جناح‌های فلسطینی جلوگیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد