Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@14:26:13 GMT

مشارکت غیر مستقیم شهروندان در آبادانی شهر

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۲۳۸۶

مشارکت غیر مستقیم شهروندان در آبادانی شهر

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمید رضا عظیمی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهارکرد: شهروندان با سپرده گذاری در بانک شهر علاوه بر بهره مند شدن از مزایا مشترک در سایر بانک ها می‌توانند به صورت غیر مستقیم در پروژه‌های شهری مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه خاص سیاسی و اقتصادی مشهد افزود:بانک شهر ظرف سه سال گذشته رشد قابل توجه سالانه ۶۰ درصد، از لحاظ بودجه ای داشته است و شهر مشهد نیز از منابع خوبی برخوردار شده است که این رشد به عنوان یک آمار شاخص در مراکز ارزیابی بانک ها مطرح میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:۷۰ درصد سهام بانک شهر متعلق به شهرداری ها است که که شهرداری مشهد با ۹ درصد سهام جزو سهامداران اصلی این بانک میباشد و ۳۰ درصد سهام باقی مانده به عموم و اشخاص حقیقی واگذار شده است.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر تاکید کرد: بانک شهر تقریبا اولین بانکی است که دستگاه خود بانک یا VTM را راه اندازی کرده که شهروندان در هر ساعت از شبانه روز و ایام تعطیل می‌توانند از خدمات بانکی به صورت آنی برخوردار شوند.

سرپرست منطقه یک بانک شهر نیز در این نشست هم اندیشی گفت:بانک شهر در جهت آبادانی شهر ها در منطقه یک در پروژه های بسیاری از جمله نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل مشهد٬طرح مجد ،بافت فرسوده اطراف حرم و همچنین در طرح هایی در استان کرمان نقش موثری داشته است.

رحمانی افزود: ۲۲۰۰ دستگاه تاکسی در حال آماده سازی برای دریافت هوشمند کرایه میباشند که به کمک بانک شهر این وعده سریع تر تحقق خواهد یافت.

وی ادامه داد:در ایام نوروز علاوه بر پیشخوان های شهر نت چندین شعبه در مشهد و سایر مراکز استان ها دایر می‌باشند.

مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: سرپرستی منطقه ۱ شامل استان های خراسان رضوی،جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان و کرمان میشود که با ۱۹ شعبه ، ۲۳ باجه و ۳۴ شهر نت فعالیت میکند.

محمدرضا فرهادی نیا افزود: رویکرد شهرداری خدمت رسانی سریع و کامل و بی منت به شهروندان و زایران می‌باشد  که بانک شهر در این راستا نقش شایانی ایفا میکند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید

ایسنا/سمنان ​​​​​​​رئیس پلیس فتای استان سمنان در خصوص نصب همراه بانک‌های جعلی به شهروندان هشدار داد و گفت: کاربران، نرم افزارهای همراه بانک را فقط از منابع معتبر دریافت کنند.

سرهنگ فدائیان ۱۶ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیشرفت فناوری، امروزه بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام بوده و این خدمات از روش‌های گوناگونی مانند اینترنت بانک، همراه بانک و... قابل دریافت است. 

وی افزود: مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک‌های جعلی  بدافزار و قرار دادن نرم‌افزارها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و کارت بانکی کرده  و اقدام به سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می‌کنند. 

سرهنگ فدائیان خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که برای جلوگیری از این اقدام، حتما تلفن همراه خود را به آنتی ویروس معتبر تجهیز کرده و به طور مستمر آن را به روز رسانی نمایند. همچنین باید توجه داشته باشند که اطلاعات مهم مانند رمز اول کارت‌ها، کلمه عبور سامانه‌های بانکی،  cvv۲ و تاریخ انقضای کارت  را بر روی گوشی تلفن همراه دخیره نکنند. 

سرهنگ فدائیان به شهروندان توصیه کرد: برای نصب اپلیکیشن های بانکی حتما از سکوهای عرضه نرم افزار موبایلی داخلی و یا سایت‌های رسمی بانک ها اقدام و از دریافت و نصب اپلیکیشن های آلوده که اکثرا لینک آنها توسط مجرمان سایبری از طریق ارسال پیام و یا پیامک ها به وسیله پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی برای شما ارسال می شود، اکیدا خودداری کنید. 

رئیس پلیس فتا استان سمنان از شهروندان خواست: در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه