Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حجت‌ الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم امروز در دیدار مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی استان با وی به مناسب سالگرد تأسیس این نهاد افزود : خدمت به محرومان جامعه بزرگ‌ترین عبادت است و خوشبختانه مدیران خادم کشورمان در رأس کمیته امداد قرار دارند.
وی گفت : وظیفه ماست که خدمتگزار فقرا باشیم و خود را در غم و شادی‌ های آنان شریک بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه طبقات محروم و کم‌ در آمد جامعه در مواقع حساس و مورد نیاز، وظیفه خود را در برابر انقلاب و اسلام به خوبی ادا کرده اند خاطرنشان کرد: طبقات محروم جامعه در دوران دفاع مقدس و در دفاع از اسلام و آرمانهای انقلاب از جان و مال خود گذشتند.
نماینده ولی‌ فقیه در استان بابیان این که مبادا در خدمت به فقرا خسته و ناراحت شویم ادامه داد : همان‌ طور که امام راحل فرمودند یک موی سر این کوخ‌ نشینان به همه کاخ‌ نشینان شرف و برتری دارد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت : محرومیت‌ زدایی از جامعه یک شعار سیاسی نیست بلکه راه و روش انقلابی و عقیدتی است .
وی افزود : وظیفه حکومت مردمی این است که توان فهم محرومیت‌ ها را داشته و تلاش و همت مسئولان نظام هم باید رفع فقر و محرومیت در جامعه باشد.
امام‌ جمعه تبریز کمیته امداد را مرکز خدمت‌ رسانی برای محرومان و پابرهنگان دانست تاکید کرد : مسئولان باید با تمام توان از این نهاد حمایت کنند.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری مراسم جشن خودکفایی چهار هزار و ۲۰۰ مددجوی این نهاد، گفت: هدف کمیته امداد ترویج فرهنگ کار و پرداخت وام قرض‌الحسنه به‌جای کمک‌های بلاعوض به مددجویان تحت حمایت است.
محمد کلامی با اشاره به این که امسال به‌ طور متوسط هر روز 2 مسکن برای مددجویان نیازمند این نهاد در استان ساخته‌شده است،گفت: در 11 ماه گذشته حدود 16 هزار مسکن مددجویی هم در استان بهسازی شده است.
وی بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج در بین مددجویان تأکید کرد و افزود: امسال 3 هزار و 900 نفر از نوعروسان جهیزیه دریافت کرده‌اند و امیدواریم با کمک خیران تا پایان سال مددجوی پشت نوبت نداشته باشیم.
14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) در سال 57 است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است