Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس هئیت کاراته استان اصفهان امروز در مراسم تجلیل وقدردانی از بانوان کاراته کا و قهرمانان رقابت های کشورگفت: از قهرمانان کاراته کا اصفهان که در سال 96توانستند کسب امتیاز کنند، تشکر می کنم و این  نشان دهنده زحماتی است که کاراته کاها کشیدند تا این قهرمانی بدست آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دوانیان خاطر نشان کرد:پیشنهادی به تیم بانوان کاراته استان اصفهان داده شد که دارای حامی مالی باشد و فدراسیون هم حمایت کرد و حامی مالی با بضاعتی که داشت حداقل وسایل سفرهای رفت و برگشت  را فراهم کرد و ورزشکاران ما خود را ثابت کردند و باعث سرافرازی اصفهان شد.

وی اظهار کرد: از همکاران خواستم در دوره آموزشی شرکت کنند که خداراشکر روانشناس ما شش جلسه بر سرتمرینات حاضر شد سعی ما براین است در مسابقات آسیایی،کشوری و انتخابی تیم ملی از وجود تک تک بانوان کاراته کا استفاده کنیم بویژه از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشیم.

در ادامه این مراسم زهرا ساجدی نایب رئیس کاراته استان اصفهان، ابراز خوشحالی کرد این سه سال بانوان با اقتدار درخشیدند و خداراشاکرم زحمت های زیادی در این چندین ساله کشیدند، در انتهای فصل جواب گرفتیم و امیدوارم در مسابقات آسیایی و المپیک کسب  نشان کنند.

همچنین در این مراسم خانم چگونیان سرپرست تیم کاراته بانوان استان اصفهان  بیان کرد:این تیم امسال بی حاشیه ترین و منسجم ترین تیم بود و خصوصا بازیکنان از یکدیگر حمایت می کردند و نمی گذاشتند حاشیه ایی به وجودآید وتمام بچه های ما حرفه ای به کار ادامه دادند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر

سپاه خرمشهر طی اقدامی از ۳۷ نفر از معلمان نمونه خرمشهری تجلیل کرد.

سعید سیاحی مدیرکل آموزش و پرورش خرمشهر در آیین تجلیل معلمان خرمشهری گفت : یک معلم طراح توسعه پایدار است که امروزه و مورد توجه همه ی کشورهاست و بدون وجود او تولید، جامعه ی خوش نام و بهداشت و آموزش محقق نمی شود. 

او شهید مطهری را یک جبهه فرهنگی خواند که اساتید شاخصی را در قبل از انقلاب بعد از آن تربیت کرد.

سرهنگ محمد لویمی فرمانده سپاه خرمشهر نیز با تبریک بزرگداشت مقام معلم گفت : ارزش معلم در تمام جوامع و جهان دارای اهمیت بالایی است چرا که تقش هدایت گر در جامعه ایفا می کنند.

امام جمعه خرمشهر نیز تجلیل از معلم را وظیفه ی همه مردم یک جهان خواند که واجب شرعی و وجدانی است.

او تاکید کرد اگر معلم خلق نمیشد انسان و جوامع انسانی به رشد و تعالی نمی رسید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • (عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال