Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@10:35:43 GMT

آقای حاجی‌بابایی، اشتباهت را قبول کن

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۳۶۱۴

آقای حاجی‌بابایی، اشتباهت را قبول کن

به گزارش ایلنا، تابستان سال ٨٦ بود که زمزمه جابجایى پاس به همدان بر سر زبانها افتاد نماینده آن دوره شهر همدان حمیدرضا حاجى بابایى شدیدا از حضور یک تیم در همدان دفاع می‌کرد و دلیل حضور پاس در همدان را حمایت استاندارى و کیومرث هاشمى معاون وقت سازمان تربیت بدنى ( که بعدها به همراه حاجى بابایى در وزارت آموزش و پروش مشغول به کار شد) دوست وهمشهری‌اش میدانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حمیدرضا حاجى بابایى، بهروز مرادى استاندار همدان در دوران ریاست جمهورى محمود احمدى‌نژاد که ثبقه فوتبالى هم داشت به همراه معاون سازمان تربیت بدنى قول مساعد براى حمایت مادى و تجهیز ورزشگاه همدان را به او می‌دهند تا براى حضور پاس در شهر همدان تصریع کند.

 بعد از قطعی شدن سهمیه لیگ برتر براى همدان و خبر داشتن از نا خوشنودى احمدى مقدم فرمانده ناجا (که به احمدی‌نژاد نزدیک بود) از تیم‌داری در این نیرو با فرمانده‌نیروی انتظامی جهت انتقال پاس تهران به توافق رسید، این نکته‌ای بود که حاجی‌بابایی در مصاحبه خود روی آن پافشاری کرد و هیچ ابایی از بیان موضوع نداشت.

سوال بزرگ اما اینجاست که چرا ایشان هیچ یک از نقدهایی که درباره این انتقال بیان می‌شود را بر نمی‌تابد و وضعیت کنونی پاس با آن سابقه درخشان که وی یکی از مسببان آن است را گردن نمی‌گیرد، اشتباهات مدیریتی و هیجانی که در سال ٨٦ اتفاق افتاد ثمری نداشت جز نابودی تیمی بزرگ که بازیکنان تاثیر گذاری را در نسل‌های مختلف به فوتبال ایران شناساند.

فرار رو به جلو مشکلی را که با مدیریت ایشان به وجود آمده حل نمی‌کند و بهترین راه اعتراف به اشتباه است.

گزارش: مهدی - محمد حاجی خانی

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند