Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@19:34:25 GMT

احداث ۳ واحد شن و ماسه در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۴۱۲۱



به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا صفی خانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای ایجاد سه مجتمع شن و ماسه کوهی در استان لرستان و جلوگیری از برداشت‌های رودخانه‌ای انجام‌شده است اظهار کرد: در این راستا مقدمات لازم برای ایجاد این ۳ مجتمع در شهرستان‌های خرم‌آباد، الشتر و دورود انجام‌شده و تا پایان سال شاهد واگذاری آن‌ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکنون ۲۲ واحد شن و ماسه رودخانه‌ای در خرم‌آباد، ۶ واحد در سلسله و ۱۴ واحد نیز در دورود وجود دارد که با ایجاد این مجتمع‌ها بسیاری از معضلات زیست‌محیطی برطرف خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: با تلاش‌های بسیار زیاد مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان کنسرسیومی برای مدیریت کارخانه پارسیلون خرم‌آباد تشکیل‌شده است.
وی عنوان کرد: تاکنون بخش عمده‌ای از مطالبات کارگران پارسیلون پرداخت‌شده و مابقی آ. نیز تسویه خواهد شد که امیدواریم برای تعیین تکلیف نهایی کارخانه با همکاری همه‌جانبه شاهد بازگشت این کارخانه به اقتصاد لرستان باشیم.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد

بهروز مرادپور اظهار کرد: با ثبت میزان بارندگی روزهای اخیر، میانگین بارش استان در سال زراعی جاری به ۴۹۷.۳ میلی متر می رسد.

وی افزود: میزان بارندگی در خرم آباد ۷۴.۸، بروجرد ۲۷.۳، کوهدشت ۸۶.۵، الیگودرز ۳۶.۱، پلدختر ۷۴، دورود ۳۸، الشتر ۵۹.۷ و نورآباد ۴۹.۷ میلیمتر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: همچنین میزان بارندگی در ازنا ۳۷.۶، ایمان آباد ۵۸، سپیددشت ۶۷.۷، ریمله ۸۶.۱ و شول آباد ۷۲.۳ و سراب دوره ۷۳.۸ میلیمتر ثبت شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی ، سامانه جدید بارشی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه وارد کشور می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد