Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-28@23:22:46 GMT

حسن یزدانی کشتی آسیا را ضربه‌ فنی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۵۷۷۰

حسن یزدانی کشتی آسیا را ضربه‌ فنی کرد

قهرمان المپیک 2016 ریو توانست در مسابقات آسیایی قرقیزستان به مدال طلا دست پیدا کند.به گزارش بلاغ، حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در رقابت‌های آسیایی کشتی آزاد در شهر بیشکک قرقیزستان با شکست قاطع تمام رقبای خود به مدال طلای این رقابت‌ها دست‌ یافت.

یزدانی که در دور نخست استراحت کرد در دور دوم دولت بيكوف از قزاقستان را با نتيجه ١٢ بر ٢ شكست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در نیمه‌نهایی در كمتر از سه دقيقه جاورايل شاپيف از ازبكستان را با نتيجه ١٣ بر صفر شكست داد و فيناليست شد و در فینال موفق شد اویوتمان اورگودول از مغولستان را با نتیجه ١٠ بر صفر شكست دهد و به مدال طلا مسابقات آسیایی دست پیدا کند.

ایمان صادقی دیگر کشتی‌گیر جویباری عضو تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها در دور نخست موفق شد همرايف از تركمنستان را با نتيجه هشت بر صفر شكست دهد و در دور دوم ليانگ از چين را با نتيجه ٦ بر ٣ شكست داد.

وی در دیدار نیمه‌نهایی وزن 61 کیلوگرم مقابل نوریسلام سانایف دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم جهان از قزاقستان با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد و در رده‌بندی با نتيجه 5 بر صفر در مقابل ژولچو بيكوف از قرقيزستان شكست خورد و پنجم شد.

براین اساس پرونده کشتی‌گیران جویباری عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان با دو طلا و یک‌پنجمی به پایان رسید. کد مطلب: 353380  

ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

اطاعت از رهبری مهم‎‌ترین دغدغه شهید طاهر بود/ می‌دانستم آقا رضا شهید می‌شود

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

    حسن یزدانی کشتی آسیا را ضربه‌ فنی کرد بارکلا روستايي با 7 نفر جمعيت در گلوگاه   برد شیرین نساجی در اولین حضور نکونام برروی نیمکت ورزشگاه وطنی   جریان زندگی در بازار هفتگی بندپی بابل   دولت شیوه‌های اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اصلاح کند/لزوم خرید محصول ایرانی توسط تمام مردم سهم 14 میلیارد تومانی آمل از تسهیلات طرح اشتغال‌زایی مشارکت 271 میلیارد ریالی مردم مازندران در برنامه‌های بهزیستی اجرای فیبر نوری تلفن ثابت در مسکن مهر سرخ‌رود/ مالکان از اردیبهشت سال آینده تلفن ثابت دارند وضعیت نامناسب آسفالت شهر ساری و پاسخ عضو شورا بازار طلا همچنان راکد و قیمت‌ها آشفته است + قیمت سکه برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در بابل از 16 اسفند دستگیری سارق دکل‌های مخابراتی در گلوگاه رنج مددجویان بهزیستی و کمیته امداد باید کاهش یابد تولید 400 تن شیرینی برای بازار شب عید در قنادی‌های مازندران/تغییری در قیمت نداریم نائب قهرمانی کشتی‌گیر تنکابنی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا خدمات بهزیستی به بیش از 5 میلیون مددجو/اعتبارات دولتی پاسخگوی نیاز اقشار آسیب‌پذیر نیست چوب جدایی دو شهرستان بر مردم تنکابن/ جان مردم، لَنگ نیرو و امکانات! الزام فرهنگ‌‌سازی تفکیک زباله نیاز جدی در مازندران اطاعت از رهبری مهم‎‌ترین دغدغه شهید طاهر بود/ می‌دانستم آقا رضا شهید می‌شود ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد  

وتو شدن دستور حسین‌زادگان در روابط عمومی استانداری مازندران

مسابقات دوی صحرانوردی بزرگسالان قهرمانی کشور در سوادکوه  

حرکت مداوم آیت‌الله فاضل در محور انقلاب و رهبری/ تضاد اشرافی‌گری با روحیه ساده‌زیستی عالمان دینی

زنگ جدایی و خطر طلاق در گلوگاه را جدی بگیریم

پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو با حضور برترین تیم‌های این رشته در شهرستان قائم‎شهر  

رنگ‌آمیزی پل چشمه کیله تنکابن برای استقبال از نوروز 97+ تصاویر  

تغییر رئیس آموزش‌وپرورش قائم‌شهر به سبک مدیرکل!

کشاورز موفق آملی پیشرو در صنعت محصولات ارگانیک کشور  

فرار و بی‌تفاوتی مسئولان در مدیریت بحران‌ها

تلاش برای نابودی کانون بدبختی‌های کشور

 

بارکلا روستايي با 7 نفر جمعيت در گلوگاه  

ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد

مزارع کلزا در شرق مازندران  

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

 

به لیلا بگو هوووو بکشه

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

امید کشورهای منطقه به ایران است/جایگاه رفیع ولایت فقیه در شکل‌گیری بیداری اسلامی

پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج

طمع، جان جوان 24 ساله رامسری را گرفت

«دودانگه ساری» معطر به عطر نامداران گمنام شد  

پرورش ماهی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در محمودآباد  

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات مرحله نخست جام جهانی تیروکمان در مرحله حذفی کمان ریکرو به میزبانی شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.   فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.   رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.   محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.   صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.   مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.   یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی