Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - وزير ورزش و جوانان از تفاهم اوليه بر سر طرحي مشترك ميان رسانه ملي، وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون فوتبال براي درآمد زايي از ورزش خبرداد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در خصوص طرحی که بخش بازرگانی صدا و سیما در زمینه درآمدزایی و تبلیغات تهیه کرده است به تفاهم رسیده‌ایم گفت: امیدواریم حداکثر تا هفته آینده با تشکیل جلسات مشترک میان وزارت ورزش و جوانان، صدا و سیما و فدراسیون فوتبال، اصلاحات لازم در خصوص این طرح صورت گیرد و به توافق نهایی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر پس از جلسه مشترک با رئیس رسانه ملی و رئیس فدراسیون فوتبال در صدا و سیما افزود:ان شاءالله طرح پیشنهادی صدا و سیما مبنایی باشد برای درآمدزایی بیشتر از ورزش و فعالیت های ورزشی و معتقدیم این طرح برای دوطرف اصلی برد - برد است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر درآمد زایی بیشتر از رویداد های ورزشی افزود: طرحی که صدا و سیما تهیه کرده است هم منافع رسانه ملی را تامین می کند و هم بخش ورزش کشور به ویژه فوتبال از آن منتفع خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با توجه به فضای بسیار خوبی که در جلسه با رئیس سازمان صداوسیما ایجاد شده و تفاهمی که به وجود آمده است بتوانیم هر چه سریعتر این طرح را نهایی و مراجل اجرایی آن را آغاز کنیم.

مسعود سلطانی فر به دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه اشاره و تصریح کرد: درباره همکاری های مشترک میان صداوسیما و بخش ورزش کشور و همچنین رویدادهای پیش رو به خصوص جام جهانی 2018 و بازی های آسیایی جاکارتا برنامه ریزی خوبی با حمایت های دکتر علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما صورت گرفته است و در این جلسه مبنای این برنامه ریزی ها گذاشته شده است.

شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان نیز پس از این جلسه با ابراز رضایت از این نشست گفت: این نشست آغاز خوبی است تا همکاری های سازمان صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان بیش از پیش گسترش یابد و در نهایت موفقیت خوبی برای کشور رقم بخورد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم این جلسه را مفید و موثر خواند و ابراز امیدواری کرد تا شاهد تاثیر مثبت آن بر فوتبال کشور باشیم.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالیکه راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.   همچنین فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد. ­

دیگر خبرها

  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد