Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: محکومان ۳۰ پرونده در شهرستان گالیکش به جای رفتن به زندان، ۳ هزار و ۴۱۰ نهال می کارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه گالیکش پیشرو در صدور آرای جایگزین حبس در استان است، گفت: این نهال ها باید در عرصه های منابع طبیعی، حاشیه جاده ها، شهرداری ها و مدارس کاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اجرای آرای این افراد از ابتدای اسفند آغاز شده است و قرار است تا آخر این ماه همه آرای جایگزین حبس این شهرستان اجرا شود.

 

به گفته هاشمیان، بیشتر این پرونده ها مربوط به تصادف است که در بخش عمومی جرم، محکومان به جای زندان، به کاشت درخت محکوم شده اند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قضات استان از ابتدای امسال تا کنون 3 هزار و 254 رای جایگزین زندان صادر کرده اند که بیشترشان مربوط به کاشت درخت است.

 

 هاشمیان افزود: این آرا برای کسانی که جرایم سبک غیرعمد مرتکب شده اند و سابقه کیفری ندارند صادر می شود.

 

گلستان از استان های پیشرو در صدور آرای جایگزین حبس است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن