Web Analytics Made Easy - Statcounter


جشن تولد شهدای متولد اسفند همزمان با روز درختکاری، فردا سه‌شنبه در فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص)، جشن تولد شهدای متولد اسفند همزمان با روز درختکاری، فردا سه شنبه ۱۵ اسفند با حضور خانواده های شهدا و علاقه مندان، در فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه یکی از ویژه برنامه های ماهانه ستارگان پرفروغ است که با هدف انتقال و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان و توجه به مضامین مهم مطرح شده در وصیت‌نامه شهدا، ترویج فرهنگ و ارزش‌هایی چون ایثار، جهاد و شهادت، افزایش و آشنایی شهروندان با زندگی شهدا برگزار می شوند. به این ترتیب، جشن میلاد شهدای اسفندماه ماه منطقه ۱۸ در زمان و مکان یادشده برگزار می شود.

این مراسم به گرامیداشت ولادت شهیدان غلام رضا اسماعیلی، حسین اسماعیلی نودولقی، غلام رضا برزگر ، منوچهر ترک، سلطانعلی بیگدلی، حمید پالوده، نور محمد حسن پور، ناصر درگزی، محمود رضایی نظامی، داود رضا زاده، احمد شاهوردی، محسن سلوتی، محمد حسین سهرابی، کریم صدف زاده، علی رضا عبدالهی نوده، اسماعیل عمو زاده، پرویز فرامرزی، حسن قدرتیان، رسول قاسمی، احمد علی قائم  پناه، مظفر کشاورزی، عباس مختاری، اکبر میرزایی، مهدی میراشه و اسمعیل واشقانی فراهانی اختصاص دارد و ضمن برش و توزیع کیک تولد این شهیدان از خانواده آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

قرائت مجلسی قرآن کریم توسط یونس شاهمرادی قاری ممتاز منطقه ۱۸، شعر خوانی و سخنرانی، پخش کلیپ، اجرای سرود و شعر خوانی، اهداء لوح تقدیر و یادبود خانواده های شهدا و برش کیک تولد شهدا همراه با اهدا هدایا و یادبود پلاک ضرب شده به نام شهدا و در پایان کاشت نهال به نام شهدای متولد اسفند به مناسبت روز درختکاری  در بوستان لواسانی از جمله برنامه های ستارگان پرفروغ است. در این برنامه هم چنین نهال رایگان بین شهروندان علاقمندان به طبیعت و محیط زیست توزیع می شود.

این برنامه با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۸ ، امور ایثار گران منطقه ۱۸ ، بنیاد شهید چهار دانگه، ناحیه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل(ع) فردا سه شنبه ۱۵ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فرهنگسرای خاتم و بوستان لواسانی برگزار می شود.

true برچسب ها : خانواده شهدا روز درختکاری فرهنگسرای خاتم true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای امند

در این مراسم حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادواره شهدا را عامل زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست.

وی  افزود: شهدا پرورش یافتگان مکتب حضرت امام (ره) بودند همان مکتبی که برگرفته از نهضت عاشورا بود. 

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق نماد اقتدار و عزت نیرو‌های مسلح کشور بود و این پیام واضح را کل جهان مخابره کرد که کشور ما در مورد منافع ملی و تمامیت ارضی به هیچ کشوری تعارف ندارد و به یقین بازنده اصلی این تقابل استکبار جهانی با محوریت آمریکاست.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند