Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ثبت‌نام اینترنتی برای اسکان فرهنگیان تا 23 اسفند ماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوبعلی عبادی در گفت‌وگو با موج رسا، با اشاره به اسکان فرهنگیان در نوروز اظهار کرد: طبق سنوات گذشته امسال نیز میزبان میهامانان نوروزی فرهنگی به استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رزرو اینترنتی از 4 اسفند ماه در سامانه اسکانان میهمانان فرهنگی انجام می‌شود، ابراز کرد: رزور اینترنتی تا 23 اسفند ماه ادامه خواهد داشت که فرهنگیان از تمام نقاط کشور می‌توانند از طریق این سامانه بحث اسکان خود را رزرو  کنند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه پذیرش میهمانان نوروزی از 25 اسفند ماه انجام می‌شود، عنوان کرد: برای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان 14 پیاگاه فعال در این زمینه داریم و 50 مدرسه را برای این موضوع اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه 439 کلاس برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: 224 کلاس از این تعداد گروه ویژه و 215 کلاس نیز گروه الف هستند.

عبادی بیان کرد: در کلاسهای گروه ویژه تمامی امکانات مورد نظر فراهم شده و در گروه الف نیز فقط تخت حذف شده است.

وی با اشاره به اینکه 250 نفر عوامل اجرایی درگیر اسکان نوروزی فرهنگیان خواهند بود، گفت: در هر منطقه یک ستاد داریم که ستاد مرکزی زنجان در هنرستان شهید مطهری خواهد بود.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه بنا به ارزیابی‌های سالهای گذشته ماندگاری میهمانان در زنجان 1.5 شب است، اظهار کرد: امسال با تمهیداتی که اندیشیده شده در نظر داریم تا ماندگاری را به دو شب و یا 2.5 شب برسانیم.

وی افزود: سعی کردیم تا مدارسی را برای اسکان فرهنگیان در نظر بگیریم که نزدیک به مرکز شهر، مراکز خرید، مراکز تفریحی و تاریخی و بازار زنجان باشد و در این راستا بروشورهایی برای معرفی اماکن تاریخی و گردشگری زنجان نیز تهیه شده است.

عبادی با بیان اینکه آداب و رسوم مردم زنجان در این بروشورها معرفی می‌شود، عنوان کرد: قیمت‌ها نیز نسبت به سال گذشته برای فرهنگیان هیچ تغییری نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه اولویت ما برای اسکان، فرهنگیان خواهند بود، خاطرنشان کرد: تا ساعت 11 شب پذیرش از فرهنگیان انجام خواهد شد و در صورت داشتن ظرفیت می‌توانیم افراد غیرفرهنگی را نیز پذیرش کنیم.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش 2200 نفر را در هر شب داریم، ابراز کرد: امسال کلاس‌های با کیفیت ب و ج نداریم و به دو گروه ویژه و الف تقسیم شده‌اند و تعداد مدارس و کلاسها نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.

زهرا آهنگرزاده افزود: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.

 کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴.۷ میلی متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.

 

دیگر خبرها

  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد