Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:02:06 GMT

۱۲۲ کیلو تریاک در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۳۰۱۷

۱۲۲ کیلو تریاک در یزد کشف شد

یزد ـ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۱۲۲ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری توسط ماموران این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسین ستوده نیا اظهار داشت: در راستای مبارزه با واردکنندگان مواد افیونی، ماموران پلیس کنترل محورهای مواصلاتی را مدنظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ماموران انتظامی یک دستگاه خودرو سواری را متوقف کرده و مورد بازرسی قرار دادند که در این بازرسی ۱۲۲ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد افزود: در این زمینه دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

ستوده نیا خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این موادمخدر به یزد را داشتند که توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی پراید حامل موادافیونی مطلع شدند. 
وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور "هرات به مروست" متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم موادمخدر شامل؛ ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد