Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: فرآیند پاسخگویی به استعلامات سرمایه گذاری در زنجان به حداقل زمان ممکن کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز نیک‌سرشت شامگاه یکشنبه در بیست و یکمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان، با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی در خصوص طرح کارورز، افزود: با توجه به مزایا و محاسنی که این طرح دارد، امیدواریم اطلاع‌رسانی‌ها در این زمینه به‌گونه‌ای باشد که استان بتواند از آن منتفع شده و زمینه توسعه استان را در این راستا فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های استان در حوزه سرمایه‌گذاری، بحث پاسخ‌گویی به استعلام‌ها است، تصریح کرد: اعتقاد راسخ داریم که درزمینه پاسخ‌گویی به استعلام سرمایه‌گذاری‌ها روند کنونی باید تسریع یافته و پاسخ‌گویی به استعلام‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

نیک سرشت همچنین به افزایش میزان اشتغال در استان اشاره کرد و افزود: بی‌تردید بحث اشتغال را باید یکی از دغدغه‌های جدی جامعه برشمرد و افزایش روند اشتغال‌زایی به‌واسطه سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته می‌تواند خبر خوشی برای استان باشد که بی‌شک رسانه‌ها در این زمینه نقش ارزنده‌ای ایفا کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان به افزایش اشتغال در استان زنجان  اشاره کرد و گفت: افزایش در این حوزه خبر خوشی برای استان است.

نیک‌سرشت افزود: رسانه‌ها در ایجاد فضای مطلوب برای سرمایه‌گذاری استان فعالیت مطلوبی دارند نسبت به اطلاع‌رسانی طرح کارورزی تلاش کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مرتضی امینی‌فر با اشاره به برنامه کاهش زمان فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهرداری این کلان‌شهر گفت: برای تکریم، تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مراجعین، از ابتدای امسال  صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهر شیراز با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.
مدیرکل کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز تصریح کرد: قبل از این پس از اتمام عملیات اجرایی پروژه و ارسال گزارش‌های مرحله‌ای ناظرین، ثبت پرونده و انتظار متقاضی برای تعیین زمان بازدید و پس از آن اصلاح و رفع مغایرت‌ها عملاً موجبات اتلاف زمان مراجعین را به همراه داشت که با تدابیر پیش‌بینی شده، اولویت‌بخشی و تسهیل‌گری به درخواست‌های صدور گواهی پایان کار رجوع شده به این حوزه تسریع شد.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال همزمان با اجرای ساختمان، کنترل و ارزیابی مرحله‌ای، ناظر عالیه معماری معاونت شهرسازی در محل پروژه حاضر است و مغایرت‌های نقشه به موازات عملیات اجرایی کنترل و ارزیابی شده و رفع نقص و اصلاح می‌شود.

دیگر خبرها

  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد