Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از کارگران معترض نساجی شماره یک قائم‌شهر مازندران نسبت به عدم دریافت مطالبات خود مقابل شهرداری این شهرستان تجمع کردند.

ایران آنلاین/ قصه دنباله‌دار کارخانه نساجی اگر روزی تبدیل به سریال شود بی‌شک رکورد  سریال‌های طولانی پخش شده از صدا و سیما در طول این چندسال را خواهد شکست.قصه کارگرانی که پشت ماشین‌آلات نخ‌ریسی و رنگرزی عمرشان گذشت و به امید آینده‌ای روشن شب را روز و روزها را به شب می‌دوختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال چند سالی از روزگاران خوش صنعت و کارخانه‌های نساجی در قائم‌شهر می‌گذرد و از کارخانه نساجی شماره دو ٬جز تلی از بغض و حسرت که پیکره شهر خسته را نازیبا کرده چیزی به یادگار نمانده است طوری که تا چندسال آینده واژه نساجی برای همگان غریب و ناملموس خواهد بود.
گرچه طی سال‌های اخیر مسکن‌های موقت به جان 2  نساجی دیگر تزریق شد ولی یکی از آنها هنوز درگیر چه کنم های سیاسی و مدیریتی است و کارگران آن با مشکلاتی از جمله بلاتکلیفی و نداشتن آینده ایمن شغلی و حقوق معوقه دست و پنجه نرم می‌کنند.
هراز چندگاهی دمل این مشکلات سرباز می‌کند و کارگران معترض را به خیابان می‌کشاند تا شاید بزرگان شهر درمانی قطعی برای این زخم کهنه و قدیمی تجویز کنند.
یکی از کارگران جوان کارخانه نساجی قائم‌شهر که در جمع اعتراض کنندگان بود با بیان اینکه از بهمن ماه حقوقی دریافت نکرده‌ایم و وضعیت نابسامان است، اظهار داشت: هیچ‌کس به کارخانه بها نمی‌دهد و هیچ کدام از حرف‌ها عملی نشد. چند روزی تا رسیدن سال جدید باقی نمانده و هنوز هیچ خبری از عیدی نیست. خرید کارخانه توسط شهرداری هیچ مزیتی برای ما نداشت و تغییری در روند کار حاصل نشد.
این کارگر با اشاره به اعتراض امروز کارگران نساجی گفت: با رایزنی های انجام شده قرار  است تا پایان امروز (دوشنبه) حقوق بهمن را واریز کنند.

گفتنی است، طی روزهای گذشته جمعی از کارگران نساجی شماره یک قائم‌شهر که نسبت به دریافت مطالبات خود معترض بودند به شهرداری رفتند تا سخنان خود را به گوش شهردار برسانند./شمال نیوز
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر قرار می‌گیرد که اوسمار ویه‌را بار دیگر باید ترکیب خود را دستخوش تغییر کند.

بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت انضباطی در حالی رخ می‌دهد که امید عالیشاه با دریافت کارت قرمز در دیدار با سپاهان نمی‌تواند در قائم‌شهر بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.

از این رو اوسمار ویه را چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب تیمش ندارد. وحید امیری با وجود شرایط مطلوبی که دارد هنوز نمی‌تواند ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کند. از سوی دیگر سعید صادقی نیز مدت هاست از فرم ایده آل فاصله گرفته تا در سه ماه گذشته به طور کامل از ترکیب خارج شود.

محمد خدابنده‌لو نیز دیگر گزینه کادرفنی سرخپوشان برای جانشینی امید عالیشاه است که امروز هم در تاکتیک‌های تیمی حضور داشت. حالا باید دید اوسمار کدام بازیکن را برای این امر انتخاب می‌کند تا بتواند در چمن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به یکی از اهداف مهم خود که کسب سه امتیاز و حضور در کورس قهرمانی با استقلال است دست پیدا کند.

کد خبر 6097464

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است