Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@00:29:15 GMT

بيژن بيرنگ مهمان چشم شب روشن

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۵۵۵۹

بيژن بيرنگ مهمان چشم شب روشن

خبرگزاري آريا - برنامه «چشم شب روشن» امشب ميزبان بيژن بيرنگ کارگردان سينما و تلويزيون و محمد ميرکياني نويسنده کودک و نوجوان مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه چهار سيما، مجله شبانگاهي «چشم شب روشن» امشب (14 اسفند) در بخش فرهنگ و خاطره ميزبان بيژن بيرنگ کارگردان سينما و تلويزيون مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود فروتن مجري کارشناس اين بخش از برنامه در گفتگو با بيرنگ در خصوص خلاقيت در برنامه سازي تلويزيوني گفتگو مي کند.
در بخش «ادبيات» برنامه «چشم شب روشن» امشب پدرام پاک آئين ميزبان محمدرضا ميرکياني نويسنده کودک و نوجوان مي شود. ميرکياني در اين گفتگو از ادبيات کودک و نوجوان در بعد ازانقلاب اسلامي مي گويد.
مجله شبانگاهي «چشم شب روشن» به تهيه‌کنندگي امير قميشي و با اجراي محمد صالح علا کاري از گروه ادب و هنر شبکه چهار سيما است و شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 از شبکه چهار سيما پخش مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستند درباره «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی، خاصه آثار هانری کُربن و سید حسین نصر است.

رحمتی در کنار تحقیق و تدریس ، سردبیری فصلنامه تخصصی اطلاعات حکمت و معرفت را هم برعهده دارد. «زندگی با فلسفه» دوازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی ، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای زندگی بافلسفه» جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود