Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@08:07:17 GMT

انهدام باند تصادفات ساختگی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۶۵۸۵

انهدام باند تصادفات ساختگی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سروان بذرافشان فرمانده انتظامی بخش چشمه ساران آزادشهرگفت: دی ماه سال جاری تصادف یک خودرو و موتور گزارش شد که بعد از اظهارات ضد نقیضی که در پرونده قید شده بود، ماموران به این تصادف مشکوک شدند که در ادامه تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده منجر به کشف این باند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این باند کلاهبردار تاکنون چندین مورد از شرکت‌های بیمه دیه دریافت کرده اند و قطعا همدستانی دیگری دارند که تحقیقات ما همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بخش چشمه ساران گفت: دراین رابطه ۳ نفر دستگیر شدند که بعد از تکمیل پرونده به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/م   باند تصادفات ساختگی منهدم شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن سه نفر در کانال آب رسانی اطراف مرودشت، ماموران انتظامی به همراه تیم امداد به محل حادثه اعزام شدند.
فرشید زینلی افزود:: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سه پسر هشت و ۱۱ ساله در نزدیک کانال مشغول بازی بودند که به دلیل بی احتیاطی به درون آب سقوط کردند.
فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه اجساد متوفیان با کمک تیم امدادی از آب خارج شد از خانواده‌ها خواست برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی ، مراقب فرزندان خود باشند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها