Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور با حضور در جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور در جزیره قشم، از غرفه های این جشنواره بازدیدکرد و آثار معرفی شده دانشجویان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان، دکتر نجفی ضمن بازدید از غرفه های استان ها و دیدار چهره به چهره با دانشجویان، به سخنان آنان در مورد برگزاری جشنواره گوش فرا داد  و همچنین در رابطه با مشکلات و موانع موجود در این زمینه تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با ابراز رضایت از برگزاری این جشنواره از مسولان منطقه آزاد و شهرداری قشم و دانشگاه های پیام نور استان هرمزگان و جزیره قشم قدردانی نمود.

 

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور، استقبال نشریات  دانشجویی از جشنواره را خوب ارزیابی کرد و گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی به بهبود کیفیت نشریات دانشجویی، تبادل اندیشه و اطلاعات و انتقال دانش تاثیر بسزایی دارد .

 

وی افزود: برگزاری این جشنواره و حضور نشریات دانشجویی با توجه شرایط موجود، تبلور شعار مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در این جشنواره را کاملا نمایان ساخته است.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی موسوم به طرح حامیم را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت‌ سال جاری فرصت دارند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه مراجعه کنند. اولویت ثبت‌نام با دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است. 

از جمله مزایای شرکت در این طرح می‌توان به معادل‌سازی با ۲ واحد از درس معارف اسلامی در مرحله کشوری، اعطای گواهی دوره، برگزاری نشست‌های معرفتی و مهارتی، برگزاری فوق‌ برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره تکمیلی در شهر مقدس مشهد و بهره‌مندی از امتیازات آموزشی دروس معارف اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر