Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه استفاده از رانت از دیدگاه اسلام کاملاً مردود است، گفت:‌ پاکدستی و سلامت کاری مهم‌ترین خواسته‌ مردم از مسئولان نظام است. ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ استانها گیلان نظرات

منوچهر جمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان و مدیران متخلف از مدتها مطرح شده و به عقیده بنده پاکدستی و سلامت کاری مهم‌ترین خواسته‌ مردم از مسئولان نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رودبار در مجلس تصریح کرد:‌ اصول 142 و 49 قانون اساسی که به سلامت کاری مسئولان اشاره دارد و روشن شدن زوایای درآمدی و فعالیت‌های اقتصادی مدیران، امری بسیار پسندیده‌ ‌و اقدامی ارزشمند است.

جمالی خدمت صادقانه مسئولان به مردم را ضامن ایجاد رضایت‌مندی در جامعه خواند و افزود:‌ تمام امور و فعالیت‌های هر فردی که صاحب پست یا مقامی در نظام اسلامی است باید ‌روی تلاش و خدمت صادقانه به مردم متمرکز باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با ا‌‌شاره به وجود برخی تبعیض‌ها در جامعه بیان داشت:‌ مسئولان باید در طول دوران فعالیت خود به‌جای پرداختن به مسائل شخصی و حاشیه‌ای در فکر برطرف کردن نگرانی‌ها و مشکلات عدیده مردم باشند.

وی به اقشار آسیب پذیر و لزوم توجه جدی به برطرف‌کردن فقر در جامعه اشاره کرد و ابراز داشت:‌ مسئولان باید با روحیه‌ای جهادگونه و پیش گرفتن مسیر صداقت در فکر زدودن هرچه سریع‌تر چهره نامطلوب فاصله طبقاتی و بیکاری در جامعه باشند.

‌عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد:‌ قوای سه گانه نظام اعم از قوه مجریه،‌ مقننه و قضائیه جهت برطرف کردن مشکلات در تمام بخش‌ها و زدودن زشتی‌های جامعه باید همواره در کنار هم و به‌صورت هماهنگ عمل کنند.

نماینده مردم رودبار در مجلس عنوان کرد:‌ کسب درآمد از طریق رشوه‌خواری و استفاده از رانت از دیدگاه اسلام امری کاملاً مردود است بنابراین همه ما در هر پست و مقام و موقعیتی که هستیم باید بر مبنای اصول و باورهای دینی حرکت کنیم.

جمالی به شیوه زندگی امام راحل اشاره کرد و گفت:‌ مسئولان باید شیوه زندگی امام(‌ره)‌ و مقام معظم رهبری را که بر سادگی و پرهیز از هرگونه تجملات بنا شده الگوی خود قرار داده و با حرکت در مسیر درست،‌ زمینه ارتقاء امید در جامعه را فراهم کنند.

وی به زمینه‌های ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود:‌ قضیه موسسات مالی و اعتباری،‌ اختلاس‌های انجام شده،‌ رانت و سوءاستفاده‌های مالی و اقتصادی نشان می‌دهد ما به نوعی از باورهای دینی اسلامی خود فاصله گرفته‌ایم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ مردم با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌های اقتصادی،‌ مالی و معیشتی ‌خود،‌ پاکدستی و خدمت صادقانه مدیران را به‌خوبی درک می‌کنند و با دل و جان پذیرای آن هستند.

انتهای پیام/ ز

R7877/P41362/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند