Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار هرمزگان گفت: بندرعباس بايد در منطقه بدرخشد و نقش شهرداري در اين زمينه بسيار مهم است.
به گزارش خبرگزاري آريا ، دکتر فريدون همتي در آئين افتتاح باغ پرندگان بندرعباس با بيان اينکه بعد از يک سال تلاش و کوشش اين باغ به بهره برداري رسيد، عنوان کرد: هيچ دستگاهي به تنهايي موفق نخواهد بود بلکه نيازمند هم افزايي در پيشبرد امور هستيم و خوشبختانه در اجراي اين پروژه دستگاه هاي مختلف نقش آفريني کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: از نيروهاي مسئول نگهداري اين باغ مي خواهم تا در کار خود نهايت دقت را داشته باشند تا رفاه مردم تامين و آرامش آنها حفظ شود.
استاندار هرمزگان با بيان اينکه شهر بندرعباس با جمعيتي قابل توجه به سمت کلانشهر شدن در حال حرکت است و بايد مسائل و مشکلات آن را حل کنيم، افزود: حل مشکل پسماند و پساب فاضلاب اين شهر براي ما در اولويت است و آقاي رئيس ‌جمهور هم بر حل آن تاکيد داشتند.
همتي بيان داشت: طي دو سال بايد مشکل فاضلاب شهر بندرعباس حل شود و من اين مساله را از شرکت آب و فاضلاب استان مي خواهم و فضاي سبز شهر نيز بايد در کوتاه مدت بهبود يابد.
وي گفت: خورهاي شهر بندرعباس وضعيت خوبي ندارند و من از بدو ورود به استان اين مساله را مورد نظر داشته ام و اين خورها بايد براي قايقراني استفاده شود نه اينکه چنين وضعيتي داشته باشد.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: از مديرعامل شرکت توزيع برق استان نيز مي خواهم که نورپردازي و روشنايي شهر بندرعباس بهبود يابد.
همتي با بيان اينکه بلوار 24 کيلومتري در امتداد ساحل و به سمت شرق شهر بندرعباس ايجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: کاربري اين بلوار گردشگري خواهد بود و اجازه تجاوز به حريم دريا در آينده را نخواهد داد.
وي با تاکيد بر اينکه بايد مناطق جديد تفريحي و گردشگري در بندرعباس براي مردم ايجاد شود، تصريح کرد: از افراد توانمند براي توسعه سواحل، جزاير و شهرهاي ساحلي دعوت به عمل آورده ايم تا سطح استان در اين عرصه ها ارتقا يابد و به دنبال اين هستيم تا ساختمان هاي اداري نزديک ساحل را در اختيار بخش خصوصي قرار دهيم تا اماکن گردشگري در آن ساخته و شهر زيبا شود.
استاندار هرمزگان با تاکيد بر اينکه بندرعباس بايد در منطقه بدرخشد و نقش شهرداري در اين زمينه بسيار مهم است، اظهار داشت: بنکداران، بازار ميوه و تره‌بار و ترمينال هاي مسافربري در حال خروج از شهر هستند و چهره شهر بندرعباس بهتر خواهد شد.
همتي از تجهيز حمل و نقل عمومي شهر بندرعباس با خودروهاي مناطق آزاد براي بهبود کيفيت رفت و آمد و گردشگري خبر داد و اضافه کرد: بايد از ظرفيت افراد توانمند بومي استفاده و مجالي فراهم شود تا آنان در شهر خود سرمايه‌گذاري و شهر را زيباتر کنند.
وي گفت: دولت، بخش خصوصي و مردم سه ضلع پيشرفت شهر هستند و رسانه ها نيز بايد تسهيل کننده اين موضوع باشند.
استاندار هرمزگان با بيان اينکه 43 درصد شهر بندرعباس بافت فرسوده است و بايد اقدامات اساسي در آن صورت گيرد، بيان داشت: اگر اقدامات ما در بافت فرسوده چشمگير باشد، آقاي رئيس‌ جمهور وعده سفر دوباره به هرمزگان را داده اند و اميدوارم سال آينده آقاي رئيس جمهور بيايند و اقدامات ما در بافت فرسوده را ببينند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور