Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، امروز 14 اسفندماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استن و امام جمعه تبریز، مجیدخدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در این جلسه با اشاره نقش پررنگ مردم آذربایجان در بازسازی عتبات عالیات، گفت: ستاد عتبات عالیات استان در شناسایی خیران استان تلاش کرده و اقدامات انجام شده را به صورت حضوری به آنها نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدخدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی نیز از نصب نیم‌ضریح تل زینبیه بعد از ایام نوروز خبر داد و گفت: این اثر هنری توسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز در مراحل پایانی ساخت است.

وی، با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیران و اتحادیه‌های صنفی در بحث بازسازی عتبات عالیات، گفت: تاکنون بخش اعظم فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بخش خصوصی و خیران انجام شده است.

خدابخش، با اشاره به اینکه مردم تبریز و آذربایجان شرقی همواره با شور حسینی در کارهای خیر و خدادوستانه پیش‌قدم هستند، از شهرداری تبریز خواست تا ساختمانی را برای استقرار ستاد بازسازی عتبات عالیات در اختیار این ستاد قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: غیرهمسطح بودن دریچه‌های بازدید آدم‌روها مشکلات بسیاری برای عبور و مرور شهروندان و وسایط نقلیه در سطح خیابان‌ها و معابر ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با انجام بازدیدهای میدانی و عملیاتی نسبت به همسطح سازی دریچه‌های غیر همسطح در سطح استان اقدام کرد، تا ضمن بهبود در انجام عملیات بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب، رفاه، ایمنی و آسایش همشهریان تامین شود.

خانی افزود: در این راستا طی سال گذشته دو هزار و ۵۸۴ عدد از دریچه‌های غیر همسطح شبکه جمع آوری فاضلاب استان اصلاح و همسطح سازی شد.

وی با بیان اینکه این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شد، گفت: در ادامه روند خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان در سال جاری نیز هم سطح سازی دو هزار و ۷۰۲ عدد از دریچه‌های غیر همسطح و بازدید آدم‌روهای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح استان برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6092758

دیگر خبرها

  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان