Web Analytics Made Easy - Statcounter

 با عادی شدن اوضاع جوی پس از چند روز برف و یخبندان در انگلیس، ده‌ها هزار خانوار در سراسر این کشور به علت ترکیدگی لوله های آب با مشکل قطعی آب روبرو هستند.

شرکت آب انگلیس اعلام کرد در پی بارش سنگین برف در هفته گذشته که با بروز مشکلات زیادی در سیستم حمل و نقل ریلی و جاده ای و هوایی و تعطیلی مدارس در انگلیس همراه بود، شبکه آبرسانی کشور دچار مشکل شده و هم اکنون به علت ترکیدگی لوله ها در لندن آب حدود دوازده هزار خانوار در پایتخت قطع است یا از فشار آب خانه ها بسیار کاسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در منطقه کنت در مجاورت لندن نیز حدود پنج هزار خانوار آب ندارند.

به گفته مقامات شرکت آب در نواحی مرکزی انگلیس نیز گزارش ترکیدگی لوله های آب در این نواحی تا چهار هزار درصد افزایش یافته و زندگی بین سه تا شش هزار خانوار را در منطقه ولز مختل کرده است.

مقامات انگلیسی با اشاره به تداوم مشکلات آبرسانی تا تعمیر خطوط لوله  از مردم خواسته اند در مصرف آب صرفه جویی کنند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ اداره آب فاضلاب شهرستان بهمئی اطلاعیه‌ای مبنی بر قطع آب در شهر لیکک صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: به منظور راه اندازی خطوط جدید آب شهر لیکک، اصلاح شبکه فرسوده و پایداری آب، آب شهر لیکک از ساعت ۱۲ ظهر امروز جمعه تا ۱۲ شب همین تاریخ قطع خواهد شد. بر همین اساس از همه همشهریان درخواست می‌شود نسبت به ذخیره آب مصرفی مورد نیاز اقدام کنند. در این اطلاعیه تاکید شده مشترکان در زمان قطع آب، شیر فلکه ورودی منزل را بسته و پمپ‌های آب خانگی را خاموش کرده و بعد از ساعت یاد شده و برقرارشدن آب شهری، برای مدت ۵ دقیقه لوله‌های آب را باز گذاشته تا آب مانده در لوله‌ها خارج شود.

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک
  • ترکیدگی لوله و هدر رفت آب در بوستان نماز دغدغه شهروند شیرازی شد + فیلم
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • تخریب بند خاکی دوازده امام روستای نوده