Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@22:44:24 GMT

مامیچ: استقلال متحول شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۰۳۵۱

مامیچ: استقلال متحول شده است

به گزارش ایسکانیوز، زوران مامیچ، سرمربی تیم فوتبال العین امارات در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر بازی برای العین یک مبارزه و آزمایش جدید است. می خواهیم از فضای مثبتی که داریم استفاده کنیم تا به اهدافمان در لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

وی افزود: آمادگی برای هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به شکلی که می خواستم پیش نرفت ولی العین در این بازی تنها به دنبال ۳ امتیاز بازی است تا ۴ امتیازی که در ۲ بازی اخیر از دست داده است را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر، سرمربی آلمانی از زمانی‌که هدایت استقلال را به دست گرفت، پیشرفت خوبی را در این تیم ایجاد کرد و به نظرم اکنون استقلال در بهترین حالتش به سر می‌برد.
سرمربی کروات عنوان کرد: العین با استقلال کامل متفاوتی نسبت به سال گذشته مواجه می شود. هر مسابقه‌ای ویژگی های خاص خودش را دارد و بازی های گذشته حکم گذشته را دارند. می خواهیم از فضای مثبتی که اکنون داریم نهایت استفاده را کنیم مخصوصا حضور هواداران در ورزشگاه به ما کمک زیادی خواهد کرد.باید بازی اخیر خود مقابل الوحده را فراموش کنیم چون العین به صورت کلی هیچ گاه به یک بازی فکر نمی‌کند بلکه تمرکز ما در تمام بازی ها است.از بازیکنانم خواستم که با روحیه بالا و احترام به رقیب وارد زمین بازی شوند مخصوصا اینکه استقلال در شرایط کنونی وضعیتش کاملا متفاوت از سال گذشته است و صدرنشین گروه ما در لیگ قهرمانان آسیا است.

601

زوران مامیچ فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا سرمربی کروات

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال رسما اعلام کرد که ستاره‌اش ‏سالم الدوسری به دلیل مصدومیت در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ ‏قهرمانان آسیا مقابل العین امارات تا پایان فصل قادر به بازی برای ‏الهلال نخواهد بود. ‏

الهلال که در بازی رفت مقابل العین به شکلی غیرمنتظره بازی را با ‏نتیجه 4-2 به اماراتی‌ها واگذار کرده بود همه امیدش را به بازی ‏برگشت در مملکت‌ آره‌نا دوخته بود. ولی دیشب الهلالی‌ها درحالیکه ‏بازی تا دقیقه 51 با نتیجه 1-1 مساوی بود با گل سالم الدوسری پیش ‏افتادند اما نتوانستند گل دیگری به ثمر برسانند و حذف شدند. ‏

سالم الدوسری که مشخص بود در دقایق پایانی وقت قانونی دچار ‏آسیب‌دیدگی شده در دقیقه 90+1 جای خود را به محمد البریک داد.‏

الهلال امروز اعلام کرد الدوساری به دلیل مشکل از ناحیه عضلات کمر ‏دست کم پنج هفته به درمان و ریکاوری ویژه نیاز دارد. در نتیجه ‏فصل برای این ستاره عربستانی و مرد سال فوتبال آسیا به پایان ‏رسید. الدوساری دیروز هم به همین علت در تمرین گروهی الهلال ‏دیده نشد. ‏

دیگر خبرها

  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا